Originally posted by Sädde
View Post
M20 b25 ja b20 vakio kiertokankien/mäntien kestävyys!!
Collapse
X
-
Mites jos laittaa m20b20 tako kiertokanget m20b25, niin silloinhan ei tarvitse mäntiä koneistaa et saa noi purituspaineet alas.... nää asiat on ihan utopiaa. Vai onko se paras vain laittaa m20b25 kiertokanget, vai noi m50 kiertokanget:think...Last edited by MikeDry; 05-04-2008, 18:43.
-
hp/Nm en niinkään tiiä mutta 1.7bar on ainaki liikaa vakioveiveille.. Jaa niin mut ne oliki b20 veivit. Mäntien kestosta ei käsitystä, vois luulla ettei vakiot kestä paljon nakutusta.Originally posted by tuRbo View Postmitähän noi m20b25 männät ja kanget mahtaa kestää tehoja/vääntöjä?=) kummat pettää ekana?
P.S. Luitko koko threadin?
Leave a comment:
-
kato sieltä numero ennen kun laitat koneen kiinni. löytyy sitten se että mitä mäntiä on tuolta kataloogista.
Leave a comment:
-
Mulle tulee "jotkut" M50 männät M20 moottoriin, sitä en tiedä ovatko vanoksellisesta vai eivät, mutta kokeiltu on M20 lohkoon 135mm kangilla ja jäävät presiis 1.00 mm lohkon tason alle. Jos lasketaan venttiilin kolot pois niin puristussuhteeksi tulee 7.95:1.
Leave a comment:
-
Lataat tuon mahlen katalogin ja siellä tais olla tuo puristuskorkeus jotain 32,4mm tjs. 8.8 puristeisessa jotain 34+
Leave a comment:
-
auttakee nyt miestä mäjessä. eli kyseessä olis siin ei vanos männät. tietäs vähä että kannattaako metsästää tollaset vai ajaa m20b27 jossa 8.8puristeiset männät.Originally posted by Jarspi View Postmitenkäs m50b25:sen männät ja kanget? eikös porukka oo ainakin noita mäntiä vapareissa käyttänyt koska kevyemmät. mitäs tulis puristuksia noilla männillä ja 135millisillä kangilla?
Leave a comment:
-
mitenkäs m50b25:sen männät ja kanget? eikös porukka oo ainakin noita mäntiä vapareissa käyttänyt koska kevyemmät. mitäs tulis puristuksia noilla männillä ja 135millisillä kangilla?
Leave a comment:
-
Loisto hommeli
Just tota kaipailin..löysin ite vaan nuita pienempiä tai muuten vajaita ja hankalia käyttää..aika sotkuset sivut on nimittäin tekasseet.
Leave a comment:
-
[quote=turboix;904099]Heh..no et oo..peaceOriginally posted by Suutari View Post
Oonko mä sanonu että oot mulkku? Laita siihen autoos vaikka visekon männät ja eaglen kanget niin luulis niillä joi kestävän. Siinä olis nyt yks vaihtoehto.
TÄllä hetkellä on järkevimmät vaihtoehdot tuohon mottiin taitaa olla nuo m50 kanget ja m52 männät (Joita näkyy myynnissä tuolla lahden toisella puolen väillä 200e setti yhteensä! Eli yhden wisecon hinnalla tulee kaikki)
(jos ei aleta hakemaan turbolla lisää löylyä->vaatii kunnon kamat koska nälkä kuitenkin kasvaa syödessä, silloin tuo eagle? ja wiseco on ok vaiht.ehdot tai CP männät= 2000e-->turbo lisäksi 1000e tai sitten uusi isompi remmiahdin 2500e = 500-700hp)
Eli haen vaan sitä että sitten on jo sama rakentaa vaikka 24.v 2.8L m50 pohjainen motti alusta asti tuohon ja koville tehoille..olisi enemmän potentiaalia.
Ei oikein kiinnostaisi uhrata samoja rahoja tuohon vanhaan m20 koneeseen kun sillä pääomalla saa paremman hyödyn toisessa voimanlähteessä.
Tällä hetkellä noille m52 vanos männille ois kiva löytää vaiht. ehtoja.
Ei kellään sattus olemaan linkkiä mahlen vakiomäntäkatalogiin kun en niitten sivuilta kuollaksenikaan löytänyt enää..sieltä pääsisi kattelemaan vähän mistä pirssistä löytys suunnilleen kääpästä kamaa? Vois samalla verrata tuota ekan männänrengaspöydän paksuutta m52/m20 mäntien keskenLast edited by Suutari; 11-04-2007, 11:54.
Leave a comment:
-
[QUOTE=Suutari;904093]Oonko mä sanonu että oot mulkku? Laita siihen autoos vaikka visekon männät ja eaglen kanget niin luulis niillä joi kestävän. Siinä olis nyt yks vaihtoehto.Originally posted by turboix View Post
Itse itseäni toistaen:
Eli vaiht. ehtoja kehiin. jos ei ole tietoa tähän aiheeseen lisää niin sitten kannattaa itse alottaa uusi topicci jostain muusta..
Uuden topicin voit sitten aloittaa vaikka siitä miten mulkku tuo suutari onkaan voiskin alkaa kisailemaan juhiksen kanssa foorumin mulkuimman jätkän tittelistä 
Leave a comment:
-
[quote=turboix;903844]Itse itseäni toistaen:Originally posted by Suutari View PostEli etsitään järkevää ratkaisua jota ei taida näiltä sivuilta löytyä. Onneksi on nuo naapurin poikien sivutkin ja sen verran kielitaitoakin hommattuna ettei tartte täällä kysellä..
Kysele sitten siellä jos sieltä saat vastauksia. Miks edes vaivaudut täällä kirjotteleen jos NAAPURIN pojat tietää ja osaa niin paljon paremmin.
Eli vaiht. ehtoja kehiin. jos ei ole tietoa tähän aiheeseen lisää niin sitten kannattaa itse alottaa uusi topicci jostain muusta..
Uuden topicin voit sitten aloittaa vaikka siitä miten mulkku tuo suutari onkaan voiskin alkaa kisailemaan juhiksen kanssa foorumin mulkuimman jätkän tittelistä 
vituttaa vaan välillä kun nämä topicit alkaa rönsyilemään jostain bullshitistä jolla ei ole otsikkokentän kanssa enää mitään tekemistä..Eli jos ei tuohon asiaan ole lisättävää niin voi ihan suosiolla pitää mölyt mahassaan.
Toki vaan minun mielipide...noita yleisiä keskusteluja aiheesta eli turbottamisesta laajemmalti löytyy jo niin paljon ettei viititä enää tässä jauhaa paskaa vaan pidetään strictly technical tää OK?Last edited by Suutari; 11-04-2007, 10:43.
Leave a comment:
Leave a comment: