Announcement

Collapse
No announcement yet.

M20 b25 ja b20 vakio kiertokankien/mäntien kestävyys!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Suutari
    Bimmer Enthusiast
    • May 2003
    • 3064
    • Suomi

    #46
    Loisto hommeli Just tota kaipailin..löysin ite vaan nuita pienempiä tai muuten vajaita ja hankalia käyttää..aika sotkuset sivut on nimittäin tekasseet.
    Turbocharging is nice, but I´d rather be also blown!
    -Official BTCF-Sauna Team-
    -Official BTCF-Jusauksen allasteam-
    -Team BTCF Top Alcohol-
    -Team Pimp My Bride-
    TBO/SC BMW E30 325i Cabriolet (607hp/739Nm)
    R.I.P. 1K MOTORSPORTS
    R.I.P.E30 316 m10b20,E21 323i 2.5L e21,316 2.0m10 e30,
    526i E28 m-sport,525i 24.V E34,E30 320i Cabriolet, 535i E34, 525i E34, E39 528i -98 Touring jne.

    Comment

    • Jarpeli
      Bimmer Fanatic
      • Oct 2004
      • 510
      • vaasa

      #47
      mitenkäs m50b25:sen männät ja kanget? eikös porukka oo ainakin noita mäntiä vapareissa käyttänyt koska kevyemmät. mitäs tulis puristuksia noilla männillä ja 135millisillä kangilla?

      Comment

      • Jarpeli
        Bimmer Fanatic
        • Oct 2004
        • 510
        • vaasa

        #48
        Originally posted by Jarspi View Post
        mitenkäs m50b25:sen männät ja kanget? eikös porukka oo ainakin noita mäntiä vapareissa käyttänyt koska kevyemmät. mitäs tulis puristuksia noilla männillä ja 135millisillä kangilla?
        auttakee nyt miestä mäjessä. eli kyseessä olis siin ei vanos männät. tietäs vähä että kannattaako metsästää tollaset vai ajaa m20b27 jossa 8.8puristeiset männät.

        Comment

        • Suutari
          Bimmer Enthusiast
          • May 2003
          • 3064
          • Suomi

          #49
          Lataat tuon mahlen katalogin ja siellä tais olla tuo puristuskorkeus jotain 32,4mm tjs. 8.8 puristeisessa jotain 34+
          Turbocharging is nice, but I´d rather be also blown!
          -Official BTCF-Sauna Team-
          -Official BTCF-Jusauksen allasteam-
          -Team BTCF Top Alcohol-
          -Team Pimp My Bride-
          TBO/SC BMW E30 325i Cabriolet (607hp/739Nm)
          R.I.P. 1K MOTORSPORTS
          R.I.P.E30 316 m10b20,E21 323i 2.5L e21,316 2.0m10 e30,
          526i E28 m-sport,525i 24.V E34,E30 320i Cabriolet, 535i E34, 525i E34, E39 528i -98 Touring jne.

          Comment

          • Vex
            Bimmer Rookie
            • Jan 2004
            • 168
            • Kokkola / Lohtaja

            #50
            Mulle tulee "jotkut" M50 männät M20 moottoriin, sitä en tiedä ovatko vanoksellisesta vai eivät, mutta kokeiltu on M20 lohkoon 135mm kangilla ja jäävät presiis 1.00 mm lohkon tason alle. Jos lasketaan venttiilin kolot pois niin puristussuhteeksi tulee 7.95:1.

            Comment

            • Suutari
              Bimmer Enthusiast
              • May 2003
              • 3064
              • Suomi

              #51
              kato sieltä numero ennen kun laitat koneen kiinni. löytyy sitten se että mitä mäntiä on tuolta kataloogista.
              Turbocharging is nice, but I´d rather be also blown!
              -Official BTCF-Sauna Team-
              -Official BTCF-Jusauksen allasteam-
              -Team BTCF Top Alcohol-
              -Team Pimp My Bride-
              TBO/SC BMW E30 325i Cabriolet (607hp/739Nm)
              R.I.P. 1K MOTORSPORTS
              R.I.P.E30 316 m10b20,E21 323i 2.5L e21,316 2.0m10 e30,
              526i E28 m-sport,525i 24.V E34,E30 320i Cabriolet, 535i E34, 525i E34, E39 528i -98 Touring jne.

              Comment

              • MikeDry
                BTCF Member
                • May 2006
                • 6206
                • Helsinki

                #52
                Mitä eroa on m20:sen tako kiertokanget jos vertaa m50:sen tako kiertokanget. Eikö ne m50 oo paremmat vai... siis m20 moottoriin
                Last edited by MikeDry; 22-10-2007, 19:24.
                Ex:Bmw 325ix turbo, Bmw 316, Bmw 325ixA.
                Current:Bmw 325ix, is in street use, but getting more and more better

                Comment

                • tuRbo
                  Bimmer Fanatic
                  • Nov 2005
                  • 295

                  #53
                  mitähän noi m20b25 männät ja kanget mahtaa kestää tehoja/vääntöjä?=) kummat pettää ekana?
                  Last edited by tuRbo; 10-02-2008, 21:06.
                  e30 325i M-tech II

                  Comment

                  • tuRbo
                    Bimmer Fanatic
                    • Nov 2005
                    • 295

                    #54
                    e30 325i M-tech II

                    Comment

                    • Ter0
                      Bimmer Fanatic
                      • Jun 2003
                      • 297
                      • Tampere

                      #55
                      Originally posted by tuRbo View Post
                      mitähän noi m20b25 männät ja kanget mahtaa kestää tehoja/vääntöjä?=) kummat pettää ekana?
                      hp/Nm en niinkään tiiä mutta 1.7bar on ainaki liikaa vakioveiveille.. Jaa niin mut ne oliki b20 veivit. Mäntien kestosta ei käsitystä, vois luulla ettei vakiot kestä paljon nakutusta.

                      P.S. Luitko koko threadin?
                      ______________________________
                      BP-2010 burnismestari \o/
                      ______________________________
                      -Ter0
                      [email protected]
                      TT-Speed Oy

                      Comment

                      • MikeDry
                        BTCF Member
                        • May 2006
                        • 6206
                        • Helsinki

                        #56
                        Originally posted by Sädde View Post
                        Mitä eroa on m20:sen tako kiertokanget jos vertaa m50:sen tako kiertokanget. Eikö ne m50 oo paremmat vai... siis m20 moottoriin
                        Mites jos laittaa m20b20 tako kiertokanget m20b25, niin silloinhan ei tarvitse mäntiä koneistaa et saa noi purituspaineet alas.... nää asiat on ihan utopiaa. Vai onko se paras vain laittaa m20b25 kiertokanget, vai noi m50 kiertokanget:think...
                        Last edited by MikeDry; 05-04-2008, 18:43.
                        Ex:Bmw 325ix turbo, Bmw 316, Bmw 325ixA.
                        Current:Bmw 325ix, is in street use, but getting more and more better

                        Comment

                        Working...
                        X
                        😀
                        🥰
                        🤢
                        😎
                        😡
                        👍
                        👎