tilasin sen mustan/ruskean 1-napaisen anturin.
vaihtaessa uutta vanhan tilalle huomasin että
tämä vanha paskana oleva anturi onkin 2 napainen
mistä moinen voisi johtua.
mites kun merteil antaa tämmösiä.
LÄMPÖMITTARI ANTURI 2-N 6-SYL,*M40
LÄMPÖMITTARIN ANTURI 2-NAP 4-SYL
Mun pirssin ensirekisteröinti on 01/89, eli osa 12621710512 saattaisi olla oikea.
Mielenkiintoista olisi tietää että onko näitä antureita sitten mennyt muilla, kun omasta on vika "kohdennettu" nyt siihen.
auto e30 316i vm-89. siinä kannen kyljessä imusarjan alla on ne kaksi lämpöanturia niin onko se sininen aivoboxille tietoa antava ja punainen mittarille.
kun kantta vaihtaessa meni sininen anturi poikki kun väänsin kiinni ja nyt auto ei toimi. käyntiin on pari kertaa lähtenyt mut kierrokset on 3000-4000rpm. niin johtuisiko tuosta anturista?
auto e30 316i vm-89. siinä kannen kyljessä imusarjan alla on ne kaksi lämpöanturia niin onko se sininen aivoboxille tietoa antava ja punainen mittarille.
kun kantta vaihtaessa meni sininen anturi poikki kun väänsin kiinni ja nyt auto ei toimi. käyntiin on pari kertaa lähtenyt mut kierrokset on 3000-4000rpm. niin johtuisiko tuosta anturista?
Omassa autossa on kanssa tuo ruskea anturi kaksinapainen. Mistään varaosaliikkeestä ei tuota kaksinapaista löytynyt, joten saksasta lähti marmoritiskin kautta uusi tilaukseen!
Comment