Joo eli autona on e39 540 -99. Aikaisemmin olin jo huomannut kiihdyttäessä lievää nykimistä tietyllä kierrosaluella, mutta se ei ole ollut mielestäni paha. Eikä ole johtanut toiminpiteisiin. Muttä nyt eilen huomasin että nykiminen lisäänty oikeen oleellisesti ja paukkujakin olisi lievästi kateissa..:think Ihan alaväännöllä ei ole havaittavissa nykimistä/tehonpuutetta mutta täyskaasulla kiihdytettäessä "nypytys" on todellakin jo huomattava ja persdynon mukaan olisi horseja kateissa.. Onko kellään kokemuksia kyseisestä lievästä pätkimisestä? Vikakoodien lukuhan tässä varmasti on edessä mutta ihan tähän hätään en sinne ehdi.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M62 540 "nypytys"..
Collapse
X
-
bensa suodatin, tulpat, puolat. siinä kai ne tärkeimmät-Hämeenlinnan Hinauspalvelu 0400-982944/24H
-Ovien avaukset/Tankin tyhjennykset
-Voimaa.com Ohjelmoinnit
-Vikakoodien lukua/Ohjelmoinnit
-Ilmastointi huolto alkaen 69€
Ei ole sellaista ongelmaa, jota ei raaka voima ja tekninen tietämättömyys ei ratkaisisi.
GMC Topkick C6500 rollback -95
Ford F-350 4X4 Wrecker -97
E46 330xiA -02
Chrysler neon -99
-
-
Originally posted by superb View PostLambdakin vois olla yks, tai sitten ne surullisen kuuluisat kammen ja nokan anturit.
Comment
-
-
Originally posted by Yapi View PostMinulla ainakin oli vastaavia oireita ja alkoi vielä tiputtaa vähän ajan päästä pyttyjä pelistä pois. Syy oli hajonneessa puolassa.
Comment
-
-
Mun 540 on e34 joten ei oo samanlainen vikadiagnostiikka mitä sinulla on. Valittelivat sitä just merkkikorjaamolla kun joutuu paikallistamaan vikaa ja oli pajalla n. 2 viikkoa. Vaihtoivat vielä kaikki 8 puolaa koska uudet puolat heidän mukaan rikkovat vanhat puolat ajan kuluessa. Ja kyllä sen pyttyjen tippumisen kuulee kun se alkaa jännän kuulosesti "räpättämään".
Comment
-
-
Originally posted by jarkkil View PostJep jep. Tulin juuri töistä ja rykiminen/nykiminen pahenee vaan. Nyt alkaa tosiaan tuntuu että voimaa on kateissa jo aikas lailla. Ihan alhaalta lähtien tuntus että kaikki on kohdillaan mut heti kun kierroksia on enemmän alkaa noi vaivat.. No se on huomenna vietävä johonkin ensiapuun.
Comment
-
-
Maffissa vika..
Ed: Ota maffista johto irti niin käy varaohjelmalla, näin saat ainakin yhden vian suljettua pois. Ilmamäärämittari on siis ilman putsarin jälkeen ilmanotto putken välissä. Siinä on pyöreä liitin, jonka vain pyöräytät irti..Last edited by Stone; 12-04-2007, 09:34.
Comment
-
-
Originally posted by Stone View PostMaffissa vika..
Ed: Ota maffista johto irti niin käy varaohjelmalla, näin saat ainakin yhden vian suljettua pois. Ilmamäärämittari on siis ilman putsarin jälkeen ilmanotto putken välissä. Siinä on pyöreä liitin, jonka vain pyöräytät irti..
Comment
-
Comment