Announcement

Collapse
No announcement yet.

m30b34

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • janif
    Bimmer Rookie
    • Feb 2007
    • 146
    • Lappeenranta

    m30b34

    mitä tollanen pata kestää vakiona, jos jollain ois tietoa?
    Bmw E39 535IA vm - 96

    Ex:
    Bmw E39 540ia-96
    Bmw E36 320i - 92
    Bmw E34 535i - 88
    Bmw e21 315 - 85
    Bmw e21 316 - 86

    http://www.fightclubfinland.fi/
  • Rundari
    Bimmer Fanatic
    • Sep 2005
    • 440
    • Rauma

    #2
    Riippuu varmasti hyvän paljolti huolloista ja miten käytetty. Jos on monoa saanut koko ajan niin varmasti kestää huonommin kuin kiltisti ajeltuna.


    Comment

    • Axum
      Bimmer Enthusiast
      • Jun 2004
      • 4416
      • Kuopio

      #3
      Säännöllisesti huollettuna ja järkevällä käytöllä kestää vaikka maailman ääriin , tekniikka on yksinkertaista ja helppo huoltaa, tyyppivikana voisi mainita nokan voiteluputken banjoruuvien löystymisen joka on helppo korjata.
      - E30 325i M52B28TU Cabriolet
      - E39 528ia
      - KUOPION PUTKIMIEHET -team
      - BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -

      Puretaan 520ia -97
      https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572

      Comment

      • Shuko
        Bimmer Fanatic
        • May 2004
        • 739
        • Forssa

        #4
        Originally posted by Axum View Post
        Säännöllisesti huollettuna ja järkevällä käytöllä kestää vaikka maailman ääriin , tekniikka on yksinkertaista ja helppo huoltaa, tyyppivikana voisi mainita nokan voiteluputken banjoruuvien löystymisen joka on helppo korjata.
        Ja jos voitelu on vajaata niin sen huomaa ykkospytyn nokassa ensimmaisena.
        G31 520d M-Sport '18
        Ex: E61 530dA M-Sport, E38 750i, E32 740, E32 735iA Kailine

        Comment

        • zener
          Moderator
          • Oct 2004
          • 14349
          • Oulu

          #5
          378tkm pärähti eilen mittariin. Ei ole tekniikkaan muuta tehty kuin öljyt vaihdettu ajallaan ja kesällä.meni kammenasentotunnistin.
          Yksi heikko kohta myös lienee vauhtipyörä.
          E65 730dA '04 klick
          F10 520dA '11 klick
          E34 520iA '91 klick

          Instagram


          "E65 Pre-facelift, eli Chris Banglen mahtipontinen muotokieli on parhaimmillaan eikä kriitikoiden laimentama."

          Comment

          • Leka
            BTCF Member
            • Sep 2003
            • 7701
            • Vilppula

            #6
            Originally posted by janif View Post
            mitä tollanen pata kestää vakiona, jos jollain ois tietoa?
            Jos km-määrää meinaat niin taitaa kori loppua ennemmin kuin moottori jos se on oikein huollettu...

            Muutama tyyppivika edellämainittujen lisäksi: Vesipumppu ja imuvuodot.
            sigpic

            BMW E34 535 -92 -Dodge Challenger conv. 451 -71


            Comment

            • janif
              Bimmer Rookie
              • Feb 2007
              • 146
              • Lappeenranta

              #7
              !?

              lähinnä tarkoitin et mitä tosta kone voi ottaa irti ilman mäntien ja kiertogankien vaihtoa, paljon kansi virtaa ja niin edelleen?!

              Originally posted by Leka View Post
              Jos km-määrää meinaat niin taitaa kori loppua ennemmin kuin moottori jos se on oikein huollettu...

              Muutama tyyppivika edellämainittujen lisäksi: Vesipumppu ja imuvuodot.
              Bmw E39 535IA vm - 96

              Ex:
              Bmw E39 540ia-96
              Bmw E36 320i - 92
              Bmw E34 535i - 88
              Bmw e21 315 - 85
              Bmw e21 316 - 86

              http://www.fightclubfinland.fi/

              Comment

              • Jonsku
                Bimmer Enthusiast
                • Sep 2002
                • 4645
                • Tuusula

                #8
                Laitetaan samaan, eli kuinka paljon ahtoja M30 kestää vakiona? 10:1 puristukset tuossa E28 mallin M30:ssä, hajoaako heti kesken vai kestääkö esim. 0,5 bar?
                - E34 M5 Diamantschwarz restoration project-

                ex. 2 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet & Avusblau)
                ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
                ex. Alpina D10 Touring #33/94
                ... and many more

                Comment

                • e24
                  Bimmer Fanatic
                  • Jan 2005
                  • 628

                  #9
                  Originally posted by Jonsku View Post
                  Laitetaan samaan, eli kuinka paljon ahtoja M30 kestää vakiona? 10:1 puristukset tuossa E28 mallin M30:ssä, hajoaako heti kesken vai kestääkö esim. 0,5 bar?
                  mulla on ~9:1 puristukset ja ahdot n.0,5bar ja sisuskalut täysin vakiot(niin siis M30B34). täys koneremppa kyltehty, mutta ainut ei vakio on nokat...
                  en oo kyl ahtimen kanssa päästellut kuin jonku 2000km, mutta eipä kone ole valittanut. ainoastaan takarenkaat..
                  käyttis Honda CR-v
                  .... MR2
                  ----------------------------
                  ex v40 t4; E38 740ia; 2l tbo s40; 406 hdi ; 635csi remmi (varkaiden tuhoama)

                  Comment

                  Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎