Moi,
Vihdoin löytyi syy sille, miksi se palaneen öljyn haju tuli sisätiloihin, kun autolla pysähtyi esim. valoihin. Uusi venttiilikannen tiiviste oli vaihdettu mutta tämä ei ollut auttanut. Syyksi ilmeni kiero venttiilikansi. Tätä hieman suoristettiin ja ainakin alustavasti vaikuttaa, että öljy ei enään haise. Kysymys vain onkin, että onko tässä syytä olla huolissaan, että myös itse kansi on kiero? Ei se venttiilikansikaan nyt ihan itsekseen väänny :think
Ja jos nyt käy niin, että tuo venttiilikannen suoristaminen ei auta ja pitää ruveta suurempiin remonttehin, niin mitä samalla kannattaa uusia, jos kansi joudutaan työstämään? Venttiilit, kannentiiviste, kannenpultit, mitäs muuta?
Vihdoin löytyi syy sille, miksi se palaneen öljyn haju tuli sisätiloihin, kun autolla pysähtyi esim. valoihin. Uusi venttiilikannen tiiviste oli vaihdettu mutta tämä ei ollut auttanut. Syyksi ilmeni kiero venttiilikansi. Tätä hieman suoristettiin ja ainakin alustavasti vaikuttaa, että öljy ei enään haise. Kysymys vain onkin, että onko tässä syytä olla huolissaan, että myös itse kansi on kiero? Ei se venttiilikansikaan nyt ihan itsekseen väänny :think
Ja jos nyt käy niin, että tuo venttiilikannen suoristaminen ei auta ja pitää ruveta suurempiin remonttehin, niin mitä samalla kannattaa uusia, jos kansi joudutaan työstämään? Venttiilit, kannentiiviste, kannenpultit, mitäs muuta?
Comment