Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kannen pultit

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • turboix
    Bimmer Fanatic
    • Feb 2006
    • 581
    • p-laidun

    Kannen pultit

    Sopiiko m10 kannen pultit m20?
    BMW E46 330dA touring -00
    BMW e30 325tbo -86
    BMW e30 323ia cabriolet -83
    BMW e30 318i touring -89
  • T3
    BTCF Member
    • Oct 2003
    • 8530
    • Karhe

    #2
    Ehei!
    .

    Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja

    Comment

    • turboix
      Bimmer Fanatic
      • Feb 2006
      • 581
      • p-laidun

      #3
      Originally posted by T3 View Post
      Ehei!
      Eiköi? Kävin äsken koittamassa ja kierre oli sama ja pulttien pituuskin oli sama, ne pultit mitä koitin on kierretty m10 irti. Mielestäni ne sopii. Jos joku kertoo tarpeeks hyvän perustelun miks ei sovi niin sitten voin uskoo että ei sovi.
      BMW E46 330dA touring -00
      BMW e30 325tbo -86
      BMW e30 323ia cabriolet -83
      BMW e30 318i touring -89

      Comment

      • Luntti
        2Wheel Driver
        • Jul 2003
        • 5021
        • Yka

        #4
        Laita uudet? M10:n maksoi 22 egee. Venyvää mallia kun ovat.

        Comment

        • SledgeHammer82
          Bimmer Enthusiast
          • Aug 2004
          • 1651
          • Pk-seutu

          #5
          Originally posted by turboix View Post
          Eiköi? Kävin äsken koittamassa ja kierre oli sama ja pulttien pituuskin oli sama, ne pultit mitä koitin on kierretty m10 irti. Mielestäni ne sopii. Jos joku kertoo tarpeeks hyvän perustelun miks ei sovi niin sitten voin uskoo että ei sovi.
          ETK:n mukaan eri osanumerot. Eikös m10:issä ole kuusiokantaiset pultit, kun taas m20:sissä torxit? Vai kuuluko m10:iinkin vaihtaa torx-kantaiset?

          Comment

          • Tzeimi
            Bimmer Enthusiast
            • Nov 2004
            • 2067
            • Banshee - Jyväskylä

            #6
            Originally posted by SledgeHammer82 View Post
            ETK:n mukaan eri osanumerot. Eikös m10:issä ole kuusiokantaiset pultit, kun taas m20:sissä torxit? Vai kuuluko m10:iinkin vaihtaa torx-kantaiset?
            Ei kuulu, normikannalla. Ja M10:n pultit ei kyllä hevin veny...
            Ei ilolla rajaa kun M2:lla ajaa.
            & 02 tulpo saniteetti dyno




            Älä väkisin, ota isompi vasara.
            If the car hasn´t been worth racing it´s not worth having

            Comment

            • turboix
              Bimmer Fanatic
              • Feb 2006
              • 581
              • p-laidun

              #7
              Originally posted by Tzeimi View Post
              Ei kuulu, normikannalla. Ja M10:n pultit ei kyllä hevin veny...
              Ei veny ei.
              BMW E46 330dA touring -00
              BMW e30 325tbo -86
              BMW e30 323ia cabriolet -83
              BMW e30 318i touring -89

              Comment

              • turboix
                Bimmer Fanatic
                • Feb 2006
                • 581
                • p-laidun

                #8
                Originally posted by luntti View Post
                Laita uudet? M10:n maksoi 22 egee. Venyvää mallia kun ovat.
                Laitan juu uudet, mutta eikö m10 pultit oo venymättömät ja m20 venyvät.
                BMW E46 330dA touring -00
                BMW e30 325tbo -86
                BMW e30 323ia cabriolet -83
                BMW e30 318i touring -89

                Comment

                • Tzeimi
                  Bimmer Enthusiast
                  • Nov 2004
                  • 2067
                  • Banshee - Jyväskylä

                  #9
                  Originally posted by turboix View Post
                  Laitan juu uudet, mutta eikö m10 pultit oo venymättömät ja m20 venyvät.
                  No jos kirjoista lukee, niin kaikki on venyviä ja pitäs aina vaihtaa. Käytännössä M10:n pultit kestää todella hyvin ja ilmeisesti M20:ssa ne kannattaisi aina vaihtaa?! - ainakin ne vanhan mallin pultit uudemmiksi (eri kannasta tietää kummat on kiinni).
                  Ei ilolla rajaa kun M2:lla ajaa.
                  & 02 tulpo saniteetti dyno




                  Älä väkisin, ota isompi vasara.
                  If the car hasn´t been worth racing it´s not worth having

                  Comment

                  • turboix
                    Bimmer Fanatic
                    • Feb 2006
                    • 581
                    • p-laidun

                    #10
                    Originally posted by Tzeimi View Post
                    No jos kirjoista lukee, niin kaikki on venyviä ja pitäs aina vaihtaa. Käytännössä M10:n pultit kestää todella hyvin ja ilmeisesti M20:ssa ne kannattaisi aina vaihtaa?! - ainakin ne vanhan mallin pultit uudemmiksi (eri kannasta tietää kummat on kiinni).
                    Joo m20 oon aina vaihtanu pultit. Mutta olin vaan kattovinani että noi m10 pultit ei oo venyvät mutta voipa ne ollakkin, täytyy ny viä miettiä kummilla pulteilla sen kasaan.
                    BMW E46 330dA touring -00
                    BMW e30 325tbo -86
                    BMW e30 323ia cabriolet -83
                    BMW e30 318i touring -89

                    Comment

                    • Maza
                      BTCF Member
                      • Jul 2002
                      • 4319
                      • Kannus/Kokkola

                      #11
                      Mitäs helvettiä.. eikös M10:ssä ole M12 pultit ja M20:ssä M10 pultit ?!?

                      M20 pulttejahan löytyy kyllä sekä venyvinä (torx), että venymättöminä (kuusiokanta). Tai näin ainakin minä olen asian käsittänyt...

                      Comment

                      • JJT
                        Bimmer Enthusiast
                        • May 2005
                        • 6694
                        • .......

                        #12
                        Originally posted by turboix View Post
                        Joo m20 oon aina vaihtanu pultit. Mutta olin vaan kattovinani että noi m10 pultit ei oo venyvät mutta voipa ne ollakkin, täytyy ny viä miettiä kummilla pulteilla sen kasaan.
                        Eihän noissa oo edes sama kierre. M10 koneessa m12 ja m20 koneessa m10.
                        e: aina joku ehtii
                        Myyn:
                        M10/20/52 E30-E36 osia

                        Comment

                        • turboix
                          Bimmer Fanatic
                          • Feb 2006
                          • 581
                          • p-laidun

                          #13
                          No perkele mistäköhän vitusta noi pultit sit on mitkä sain kaverilta. Ne pitäs olla ruuvattu m10 irti ja sopi m20 lohkoon ja on kuus kulmasella kannalla.
                          BMW E46 330dA touring -00
                          BMW e30 325tbo -86
                          BMW e30 323ia cabriolet -83
                          BMW e30 318i touring -89

                          Comment

                          • Maza
                            BTCF Member
                            • Jul 2002
                            • 4319
                            • Kannus/Kokkola

                            #14
                            Originally posted by turboix View Post
                            No perkele mistäköhän vitusta noi pultit sit on mitkä sain kaverilta. Ne pitäs olla ruuvattu m10 irti ja sopi m20 lohkoon ja on kuus kulmasella kannalla.
                            No ne on ihan normaalit M20:n venymättämät pultit.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            😀
                            🥰
                            🤢
                            😎
                            😡
                            👍
                            👎