Mietin tässä turbon valintaa tulevaa projektia varten ja moottori on 2.8-litrainen. Ahtimen tulisi riittää mielellään tuonne 700 hevosen pintaan. Tässä toki jää ylimääräistä potentiaalia, mutta eipähän tarvitse äärirajoilla vetää.
Turbon tulisi toki herätä mahdollisimman alhaalta ja vetää niin hyvin koko kierrosalue läpi kuin mahdollista. Konetta on tarkoitus kierrättää n. 8000 kierrosta max. Pakopesän koko toki vaikuttaa ja pakopesä saisi olla jaettu paremman heräämisen toivossa.
Miten esim. tuollainen Holsetin hx-sarjan tai gt-garrett n. 65 imu ja 75 pakosiivillä mahtaisi toimia?
Turbon tulisi toki herätä mahdollisimman alhaalta ja vetää niin hyvin koko kierrosalue läpi kuin mahdollista. Konetta on tarkoitus kierrättää n. 8000 kierrosta max. Pakopesän koko toki vaikuttaa ja pakopesä saisi olla jaettu paremman heräämisen toivossa.
Miten esim. tuollainen Holsetin hx-sarjan tai gt-garrett n. 65 imu ja 75 pakosiivillä mahtaisi toimia?