Announcement

Collapse
No announcement yet.

tyhjäkäyntiventiili -> m52

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kehveli
    Bimmer Fanatic
    • Oct 2005
    • 276
    • Lappeenranta

    tyhjäkäyntiventiili -> m52

    Eli katsoin tuolta FAG osiosta ohjeet venttilin puhdistusta varten, mutta tuli ongelma vastaan ja meni sormi suuhun.

    Purin edestä ilmanmääränmittarin suodatinkoteleineen ja imuilman putken sekä jäähdytys putken laturille.

    Itse venttiliin ylettää kädellä, mutta sitä ei saa sieltä pois, HYVIN v***umaisessa paikassa.

    Eli venttili on eri paikassa mitä kuvat FAG osiossa ilmoittavat m50 koneella oleville. PALJON vaikeammassa paikassa.

    Itse venttili on siellä kaasuläpän lähellä alaoikealla, (kuskin puolelta katsottuna) eikä johtoonkaan pääse käsiksi ja muutenkaan siihen ei saa järkevää otetta.

    Miten otan sen irti?
    -repimällä
    -imusarjan irroittamalla
    -jollain erikoistyökalulla????
    Entiset autot: paljon malmikasoja ja sitten yks mersu ja föördi
    Nykyiset kehonliikuttimet: X5 3.0D, 325i
  • intfreak
    Bimmer Enthusiast
    • May 2003
    • 2966
    • Uusikaupunni

    #2
    Irrota kaasuläppä.
    N62 Money Spender Club

    Comment

    • kehveli
      Bimmer Fanatic
      • Oct 2005
      • 276
      • Lappeenranta

      #3
      Hyvä idea

      Ei käynytkään tuo mielessä.

      Noh näin sunnuntaina kerkeääkin vähän käydä ropailemassa.
      Entiset autot: paljon malmikasoja ja sitten yks mersu ja föördi
      Nykyiset kehonliikuttimet: X5 3.0D, 325i

      Comment

      • Terou
        BTCF Member
        • May 2005
        • 791
        • Tampere

        #4
        Originally posted by kehveli View Post
        Ei käynytkään tuo mielessä.

        Noh näin sunnuntaina kerkeääkin vähän käydä ropailemassa.
        Tosiaan se irroitustapa mikä FAQ:ssa kerrotaan ei käy ihan silleen M52 koneeseen.
        Katoppa tuolta minun postaus #9 vähän lisävinkkiä tuohon hommaan http://btcf.fi/forum/showthread.php?p=726187

        Kaasuläppää ei tarvinnut minun mielestä irroittaa.
        E46 M3 perän lukkoyksikkö
        Projekti: E46 M3 Supercharged rata-auto Myydään, ehkä, privaviestiä jos kiinnostaa

        www.xenonkauppa.fi Kaikki osat xenonvaloihin

        Comment

        • kehveli
          Bimmer Fanatic
          • Oct 2005
          • 276
          • Lappeenranta

          #5
          Thank you

          Juu.. Itse en huomaanut purkaessani kolmea pulttia, mutta ensi viikonloppuna pitänee taas vähän ropailla. Ajan puutteen takia, viikolla en yleensä kerkeä tekemään mitään.
          Entiset autot: paljon malmikasoja ja sitten yks mersu ja föördi
          Nykyiset kehonliikuttimet: X5 3.0D, 325i

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎