Tein seuraavaa:
Vaihdoin pemariin tulpat, uuden polttoaine suodattimen ja otin ilmamäärä mittarin irti aikeissa putsata sen. En osannut ilmamäärä mittarille sitten mitään tehdä, mutta auto silti lakkasi toimimasta.
Tyhjäkäynti on noin 3 sekunttia tasainen kunnes auto melkein sammuu ja kierrokset jälleen nousee 700rpm. Taas 3 sekunttia ja auto lähes sammuu ja palaa 700rpm kierroksille.
Mitä tuolle mystiselle ilmamäärä mutikalle voi tehdä? Lähteekö se kansi siitä väkisin irti? Yritin hieman sitä raotella mutta kansi ei irronnut(onko tämä syynä ongelmaan, kärsikö se?)?
Vaihdoin pemariin tulpat, uuden polttoaine suodattimen ja otin ilmamäärä mittarin irti aikeissa putsata sen. En osannut ilmamäärä mittarille sitten mitään tehdä, mutta auto silti lakkasi toimimasta.
Tyhjäkäynti on noin 3 sekunttia tasainen kunnes auto melkein sammuu ja kierrokset jälleen nousee 700rpm. Taas 3 sekunttia ja auto lähes sammuu ja palaa 700rpm kierroksille.
Mitä tuolle mystiselle ilmamäärä mutikalle voi tehdä? Lähteekö se kansi siitä väkisin irti? Yritin hieman sitä raotella mutta kansi ei irronnut(onko tämä syynä ongelmaan, kärsikö se?)?
Comment