Announcement

Collapse
No announcement yet.

M57 dieselin toimintalämpötilat ? Entäpä öljynkulutus ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Cell
    Bimmer Enthusiast
    • Jun 2004
    • 7037
    • Uusikaupunki

    #16
    Originally posted by Aslakki View Post
    En saanut ihan selvää vastausta tähän... Mikäs se on näillä -20 asteen pakkasilla tuo normilämpö koneessa? Mulla salavalikko näyttää motariajossa 80 astetta maksimissaan.
    Ihan sama kuin kesäisinkin. Samanlaisissa lukemissa pyöri täällä 530d lämmöt, päätermarin vaihtamalla nousi takaisin normaaliin 90. EGR-vesikierto on omassa tapauksessa tukittu, joten vika ei tällä kertaa siinä voinut olla.
    325i -08
    i3 REx -17
    M5 -98 Imolarot
    535i -90 N/A project (maatumassa)

    Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05

    Comment

    • Aslakki
      Bimmer Fanatic
      • Mar 2008
      • 359
      • Kuusamo

      #17
      Originally posted by Cell View Post
      Ihan sama kuin kesäisinkin. Samanlaisissa lukemissa pyöri täällä 530d lämmöt, päätermarin vaihtamalla nousi takaisin normaaliin 90. EGR-vesikierto on omassa tapauksessa tukittu, joten vika ei tällä kertaa siinä voinut olla.
      Onkos tuossa pre-faceliftissä vielä tuota EGR-vesikiertoa (EGR-termaria)?
      E39 525iA - 01, Toyota Avensis 2005 2.0d, Toyota Corolla 2007 1.6, Ex. E30 318i cabrio 3/1992, Ex.E39 530i M-Sport 11/2001, Ex.E39 525iA-01, Ex.E36 325i coupe 4/1994, Ex.Toyota Avensis 2006 2.0d, Ex.Nissan Primera 2.0i 1999, Ex. E39 530da touring 2/2000, Ex. Opel Vectra 2.0 -97, Ex. Toyota Corolla 1.6 -88

      Se mikä ei tapa, se vit... ketuttaa

      Comment

      • jsr85
        Bimmer Enthusiast
        • Jan 2007
        • 1375
        • Oulainen

        #18
        Minulla pre-faceliftissä moottoritie nopeuksissa tällaisilla pakkasilla (-33 astetta) hieman yli 80 astetta, tosin munuaiset teipattu umpeen.

        edit. Alle 20 asteen pakkasella normaalisti 88 astetta moottorissa.
        ..pää kumarassa kohti uusia vastoinkäymisiä...

        Comment

        • MakeJ
          BTCF Member
          • Jun 2005
          • 324
          • Hml

          #19
          Täälä öljyn pinta putoaa noin 20tkm vaihtovälillä ylärajasta hiukan alle puolenvälin. Jostain syystä öljyä tuntuu kuluvan enemmän kun öljyt on tuoreet :think. Kilometrejä mittarissa ainakin 370tkm. Pitääpä tarkistella noita lömpöjä kans.
          E60 535dA LCI -07 M-sport
          E39 530dAT -99 "M-sport"

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎