Koska M42:set tuntuvat olevan harvassa ja koska M40:ssä on halpa hihna. Siispä tarkoitus on saada aikaan kevyt ja kompakti, mutta tehokas voimanlähde joten tuo M43 tuntuu parhaalta ahiolta, eikä oo kalliskaan... Siihen vielä natsaava turbo kylkeen ja luulis että lähtee!
Pari kysymystä kuitenkin näin alkuun miten M43 1,6l ja 1,8l eroo??? Katoin yheltä sivulta, että vaan iskun pituudessa ois eroa 1,6l: 72mm stroke ja 1,8l: 81mm stroke. Onkos muuta eroo? Ja jos ei niin jos vaihtaa kampuran niin saa 1,6l:ta 1,8l:sen? Sitte ois toinen kysymys miten toi kestää turbotusta? Ja kolmaskin kuinka paljon vois poraa, et sais vaik ton M30B35 männät sisään? Lisä kuutiot ois ihan kivoja tossa mopon moottorissa. Ainiin mistäs sais suht laadukkaan turbo pakosarjan tohon?
Ois helppo edetä, jos sais sen linkin sinne bmw parts räjäytyskuva sivulle!![Cool](https://forum.btcf.fi/core/images/smilies/icon_cool.gif)
Siirretty -Tekniikka osioon, koska ei ole vielä mitään konkreettista esittää tästä projektista?? Siirretään takaisin projekteihin kun homma etenee... T. -Tate-
Pari kysymystä kuitenkin näin alkuun miten M43 1,6l ja 1,8l eroo??? Katoin yheltä sivulta, että vaan iskun pituudessa ois eroa 1,6l: 72mm stroke ja 1,8l: 81mm stroke. Onkos muuta eroo? Ja jos ei niin jos vaihtaa kampuran niin saa 1,6l:ta 1,8l:sen? Sitte ois toinen kysymys miten toi kestää turbotusta? Ja kolmaskin kuinka paljon vois poraa, et sais vaik ton M30B35 männät sisään? Lisä kuutiot ois ihan kivoja tossa mopon moottorissa. Ainiin mistäs sais suht laadukkaan turbo pakosarjan tohon?
Ois helppo edetä, jos sais sen linkin sinne bmw parts räjäytyskuva sivulle!
![Cool](https://forum.btcf.fi/core/images/smilies/icon_cool.gif)
Siirretty -Tekniikka osioon, koska ei ole vielä mitään konkreettista esittää tästä projektista?? Siirretään takaisin projekteihin kun homma etenee... T. -Tate-
Comment