eli onko mitenkään korjattavissa sellainen kun vaihde on vapaalla ja kytkin ylhäällä niin kuuluu sellainen rohina laatikosta? jos kytkimen painaa pohjaan niin rohina loppuu.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
zf laatikon rohina.
Collapse
X
-
Originally posted by bmwbmw View Posteli onko mitenkään korjattavissa sellainen kun vaihde on vapaalla ja kytkin ylhäällä niin kuuluu sellainen rohina laatikosta? jos kytkimen painaa pohjaan niin rohina loppuu.
Älkääkä taas alatko vänkäämään että ääni tulisi painelaakerista!Tallin täytteet:
E70 3.0d -09
E34 540ia -94
E39 520d -00
E39 528i M-sport -00
E60 520i -04
E30 -86
E61 520da -09
-
-
voin olla väärässäkin, mutta käsittääkseni ei tarvitse vaihtaa kuin yksi laakeri laatikon "input" akselilta, kytkinakseli? näin ainakin 260 getragissa, siis se laakeri mikä näkyy kun lootan ottaa irti ja on kytkimelle menevällä akselilla laatikon päässä. kuulalaakeri ainakin getragissa.
tai siis eihän se laakeri suoraan näy, mutta kun ottaa pois sen akselin ympärillä olevan laipallisen "putkenpätkän", mihin tulee stefa kiinni, niin sit näkyy.
siis tuossa osa nro 3:
Last edited by Martti; 25-05-2007, 14:42.
Comment
-
-
eli pitääkö laatikko purkaa kokonaan jotta sen saa vaihdettua vai saako sen vaihdettua kun ottaa vain laatikon pois ja sitten kytkinkopan sisäpuolelta? onko tuo kuinka vaarallinen laatikolle jos vain jatkaa ajamista vai kannattaako vaihtaa pikimmiten?sigpic
Dodge Challenger -71 & GMC 3500 dually 6.5td V8 & Chevrolet el camino & Dodge Ram 2500 laramie -04
Comment
-
-
Kovan pyörän myötä loota saatta alkaa kalisemaan vapaalla, kun kaksoismassa ei ole poistamassa värinöitä! Varottelivat tuosta muistaakseni Fidanzan sivullakin... Silti laitan itsellenikin kovan Toki tuo saattaa olla se kytkinakselin laakerikin?Alku aina hankalaa, lopussa ihme jos seisoo...
E61 530d M-sport -08
E39 528i Touring -97
Yhteydenotot: [email protected] !!
Käyn harvoin foorumilla ja privaviestit jää usein lukematta pitkältä ajalta.
Comment
-
-
Originally posted by bmwbmw View Posteli pitääkö laatikko purkaa kokonaan jotta sen saa vaihdettua vai saako sen vaihdettua kun ottaa vain laatikon pois ja sitten kytkinkopan sisäpuolelta? onko tuo kuinka vaarallinen laatikolle jos vain jatkaa ajamista vai kannattaako vaihtaa pikimmiten?
en tiiä tosta zf:stä mut tuo em getraggi menee sillain kahteen osaan, että pääosa hiluista jää siihen laatikon takaosaan, ettei tarvi niitä pahemmin purkaa. se laakerihan on sitten kutistusliitoksellla siinä akselilla/pesässä.
mulla tuo getragi on rohissu monet vuodet eikä mitään oo hajonnut, MUTTA tämähän ei takaa, että sinulla paikat pysyisi ehjänä. mulla se rohina ei ole mitään aivan mahotonta, joten jos pahemmin ääntää niin...
Comment
-
-
Originally posted by bmwbmw View Posteli onko mitenkään korjattavissa sellainen kun vaihde on vapaalla ja kytkin ylhäällä niin kuuluu sellainen rohina laatikosta? jos kytkimen painaa pohjaan niin rohina loppuu.
itsellä juurikin sama vaiva ja laatikon laakeri(t) vaihtamalla selviää toi rohina.
Ei painelaakeri niinkun monesti virheellisesi luullaan
Mulla kyl eri loota: Getrag 260..
edit: e30 325i kyseessä
Comment
-
Comment