Announcement

Collapse
No announcement yet.

m20b20

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Mikko-80
    Newbiemmer
    • Aug 2006
    • 10
    • Lahti

    m20b20

    Osaako kukaan kertoa että onko vanhemmassa kaasari versiossa sama lohko kuin m20b20. oma kone m20b20 -89 lojahti ja olisin saamassa ilmaseks jonkun noin vm84 koneen, eli käykö kansi yms siihen lohkoon?
  • ttw
    Bimmer Enthusiast
    • Dec 2006
    • 1016
    • Vantaa

    #2
    Kannenpulttien reiät ainakin eri kokoa, mutta muuten en sitten tiedä?
    728iA -97 "FABULOUS" Navarraviolet & Lavendergrau
    Harrasteproggis E9 3.0 CS -72 JDM
    MB 280SE Kompressorilahna "kilosta alkaa ilo" -77

    Comment

    • jr66
      Bimmer Enthusiast
      • Apr 2006
      • 16465
      • Asikkala

      #3
      Originally posted by Mikko-80 View Post
      Osaako kukaan kertoa että onko vanhemmassa kaasari versiossa sama lohko kuin m20b20. oma kone m20b20 -89 lojahti ja olisin saamassa ilmaseks jonkun noin vm84 koneen, eli käykö kansi yms siihen lohkoon?
      -84 m20 on l-jet ruiskulla.

      Comment

      • Freak
        BTCF Member
        • Apr 2003
        • 2560
        • .

        #4
        Originally posted by ttw View Post
        Kannenpulttien reiät ainakin eri kokoa, mutta muuten en sitten tiedä?
        No eihän ole!
        Eihän me Etelä-Pohjalaiset ihan täydellisiä olla. Meiltä puuttuu heikkoudet.

        Vanha Uuden liiton mies...

        Comment

        • Freak
          BTCF Member
          • Apr 2003
          • 2560
          • .

          #5
          Originally posted by Mikko-80 View Post
          Osaako kukaan kertoa että onko vanhemmassa kaasari versiossa sama lohko kuin m20b20. oma kone m20b20 -89 lojahti ja olisin saamassa ilmaseks jonkun noin vm84 koneen, eli käykö kansi yms siihen lohkoon?
          Ei siinä lohkossa mitään eroa ole. Ainut ero on männissä, kun vanhoissa moottoreissa on eri puristussuhde. Toinen ero on virranjakajan reikä, mutta sun lohkosta löytyy peitelätkä siihen.
          Eihän me Etelä-Pohjalaiset ihan täydellisiä olla. Meiltä puuttuu heikkoudet.

          Vanha Uuden liiton mies...

          Comment

          • strapp
            Bimmer Rookie
            • Feb 2007
            • 25

            #6
            Olen ostamassa klubilaiselta l-jet alakertaa 320 bemarista.
            Luin täältä vanhoja keskusteluja ja alko mietityttään, että passaako se?

            Eli itsellä olisi 520i 89vm josta, pitäisi alakerta ottaa pois ja laittaa tuo 320 kone tilalle. Meneekö heittämällä? Joutuuko muuta duunaamaan? Tarkoitushan olisi ottaa kansi ja muut hilppeet tuosta 520i koneesta.

            Comment

            • jr66
              Bimmer Enthusiast
              • Apr 2006
              • 16465
              • Asikkala

              #7
              Homma menee jotenkin niin että 520 lohko ja 320 lohko on erilaisia, koneenkorvat on eri kohdissa ja toisesta puuttuu yksi pari pultinreikiä johon nuo korvat pitäisi ruuvata, joka muistaa tarkemmin voi jatkaa tästä.

              Comment

              • strapp
                Bimmer Rookie
                • Feb 2007
                • 25

                #8
                Originally posted by jr66 View Post
                Homma menee jotenkin niin että 520 lohko ja 320 lohko on erilaisia, koneenkorvat on eri kohdissa ja toisesta puuttuu yksi pari pultinreikiä johon nuo korvat pitäisi ruuvata, joka muistaa tarkemmin voi jatkaa tästä.

                Asialle voi tehdä mitä?
                Hitsatahan aina pystyy, mutta onko se sitten niin järkevää.
                Tuntuu ainoalta keinolta kohta hakia marmoritiskiltä kokonaan uus bemari.

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎