Announcement

Collapse
No announcement yet.

m5 bemun vaihteisto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • escort
    Bimmer Fanatic
    • Aug 2004
    • 339

    m5 bemun vaihteisto

    m5 laatikossa alkava laakeri vika?. onko iso homma/pystyykö laatikon purkamaan ja vaihtamaan laakerit ilman erikois työkaluja ja saako laakeraita mistään:?:
    mitähän laakerit ym. mitä tarvitsee maksaa?tai mistä tietää että onkohan se jo ihan valmis romulaatikkoon koko aski :?:
  • Leka
    BTCF Member
    • Sep 2003
    • 7701
    • Vilppula

    #2
    Kyllä siihen laatikkoon osia saa, kattele tuolta mitä tarviit, osia saa esim. KL:stä. Tarvii erikoistyökaluja, mutta niitä voi tehdä itsekkin jos ei ole peukalo keskellä kämmentä. Jos ei ole mitään korjausmanuaalia Getrag laatikkoihin tai kokemusta ko. laatikoista suosittelen laatikon viemistä semmoiselle joka niistä jotain ymmärtää... Jos siinä laatikossa on kuoret ehjät niin kanattaa korjata, riippuu tietysti vähän mitä on hajonnut, tuppaa osat vaan vähän maksamaan Muistaakseni esim. synkrot on samat kun 260 Getragissa.

    P.S Jos se laatikko on mielestäsi romu niin ota yhteyttä niin tuun hakemaan sen pois :lol:
    sigpic

    BMW E34 535 -92 -Dodge Challenger conv. 451 -71


    Comment

    • mukko
      Bimmer Enthusiast
      • Jan 2003
      • 5965
      • Uleåborg

      #3
      Re: m5 bemun vaihteisto

      ..........
      Last edited by mukko; 30-10-2007, 17:18.
      -- Official member of BTCF-Sauna Team --

      Save the World, Fuck The Fuel Economy
      Vitut aerodynamiikasta, kuutiotuumat ratkaisevat!

      Comment

      • tihuovin
        Bimmer Enthusiast
        • Dec 2003
        • 1422
        • Oulu

        #4
        Sama käsitys minullakin on, sykat ON samat kuin Getrag 260:ssä. Muistaakseni kaivelin joskus siitä jopa mustaa valkoisella. Oiskohan ollut ETK:sta.

        t: Timo

        Comment

        • 535_M5
          Bimmer Fanatic
          • Aug 2004
          • 221
          • Masku

          #5
          Minulla oli myös ongelma M5-laatikon kanssa, kolmosen synkronointi ei toiminut kunnolla. Tuttu Metro-Auton asentaja olisi suostunut sen kyllä korjaamaan mutta sanoi ettei kannata: korjauksen jälkeen parin viikon sisällä joku muu paikka olisi laatikossa hajonnut.Laatikkoon pitäisi vaihtaa kaikki kuluvat osat ja hintaa tulisi niinpaljon ettei kannata. Paras vaihtoehto on hakea purkaamolta ehjä laatikko, niissähän on 3kk. takuukin. Ja näin tein

          Comment

          • Calypsocoupe
            Bimmer Enthusiast
            • Mar 2003
            • 2932
            • EFNU

            #6
            Btw. Miksi niitä orggis-osia pitää KL-varaosista tilata? Saa varttua viikkotolkulla ja maksaa öbaut saman mitä merkkiliikkeestä? Tollasella venaamisella ne saanee jostain Merteil/APC-akselilta halvemmallakin?
            - 330d E91 LCI - 320d E91 - 330ia M-sport '00 - 325πM coupé '94 - 316i 2.0/4 touring '98 - SLK 230K AMG Designo -

            Comment

            • Leka
              BTCF Member
              • Sep 2003
              • 7701
              • Vilppula

              #7
              Originally posted by Calypsocoupe
              Btw. Miksi niitä orggis-osia pitää KL-varaosista tilata? Saa varttua viikkotolkulla ja maksaa öbaut saman mitä merkkiliikkeestä? Tollasella venaamisella ne saanee jostain Merteil/APC-akselilta halvemmallakin?
              Loppuhinta alennuksineen usein ratkaisee ostopaikan :wink:
              sigpic

              BMW E34 535 -92 -Dodge Challenger conv. 451 -71


              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎