Otsikossahan tuo aihe onkin. Eli onko mitä mahdollisia tapoja kutitella pientä piristystä tuosta koneesta? kone on se 150hp malli. Turbo ei ole vaihtoehto, joten ne puheet voi jättää pois. Kireämpi nokka ja peltipakosarja voisi jotain vaikuttaa?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
m20b23 koneesta lisätehoja?
Collapse
X
-
Originally posted by Rudenorth View PostOtsikossahan tuo aihe onkin. Eli onko mitä mahdollisia tapoja kutitella pientä piristystä tuosta koneesta? kone on se 150hp malli. Turbo ei ole vaihtoehto, joten ne puheet voi jättää pois. Kireämpi nokka ja peltipakosarja voisi jotain vaikuttaa?mulla oli hiottu 272 asteinen nokka ja supersprint perltisarja ja marteliuksen loppupätkä, niin harisen säädöillä ja penkissä ei irronnut edes 160 konia
-
-
Harmi kun en omaani koskaan dynottanut, siinä kyllä tuntui puhtia olevan. Jaksoi e28:sia viedä paremmin kuin e34 525i 24v. Ohi meni heittämällä.
Siinä oli portattu kansi, ylikoossa alakerta, le-jet ruisku, nokka oli ilmeisesti vakio. Supersprint peltisarja.
Eli kai siitä sen 180hv saa, 325 imusarja ja kaasuläppä, kansi työt, nokka-akseli, peltisarja ja sitten jos megan laittaisi vielä.
Comment
-
-
Onko noissa 323i/325i imusarjoissa sitten kuinka paljon eroa toisiinsa? ja jos alkaa vaihtamaa niin se 325i l-jet mallin sarja varmaan käy? Alkuun nyt taidan heittää ton imusarjan ja kaasuläpän kiinni, siitä sitten miettimään siirtyäkkö kanteen vai nokka-akseliin seuraavaksi :thinkMB W204 C320 CDI
Kawasaki Ninja ZX-7R
Comment
-
-
Originally posted by Rudenorth View PostOnko noissa 323i/325i imusarjoissa sitten kuinka paljon eroa toisiinsa? ja jos alkaa vaihtamaa niin se 325i l-jet mallin sarja varmaan käy? Alkuun nyt taidan heittää ton imusarjan ja kaasuläpän kiinni, siitä sitten miettimään siirtyäkkö kanteen vai nokka-akseliin seuraavaksi :think.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Terno
Originally posted by Bmw Master View PostHarmi kun en omaani koskaan dynottanut, siinä kyllä tuntui puhtia olevan. Jaksoi e28:sia viedä paremmin kuin e34 525i 24v. Ohi meni heittämällä.
Siinä oli portattu kansi, ylikoossa alakerta, le-jet ruisku, nokka oli ilmeisesti vakio. Supersprint peltisarja.
Eli kai siitä sen 180hv saa, 325 imusarja ja kaasuläppä, kansi työt, nokka-akseli, peltisarja ja sitten jos megan laittaisi vielä.
Comment
-
Originally posted by Bmw Master View PostTuntuu, että m20 koneen kansityöt auttaa eniten. Eikä se hinta tule lähellekkään turboa.kyllähän L-jet koneeseen on helppo rakentaa turbosysteemit halvalla, kun saa sytkänkin säädettyä itse. vielä jos tyytyy ajelemaan pienillä paineilla, niin ei edes konetta tarvi avata.
Comment
-
-
Plug and play imusarjaa ei L/LE-jettiin löydy.
Suoraan imusarja käy kyllä koneen kupeeseen kiinni, mutta alipainelähdöissä on eroja. Itse imusarjassa L/LE-jetissä kolme alipainelähtöä, Motronic imusarjassa ei yhtään.
LE-jet kaasuläppäkotelossa on kaksi alipainelähtöä sytkälle, Motronicillisesta ne puuttuu. Motronicillisen läppäkotelossa on reikä tyhjäkäyntimoottorille, LE-jetistä se puuttuu.
B25 Imusarja+kaasuläppä on helposti toteutettavissa LE-jettiin jos yhtään työkalut pysyy käsissä.
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostTuntuu, että m20 koneen kansityöt auttaa eniten. Eikä se hinta tule lähellekkään turboa.
Originally posted by bemu2000 View Posteikä teho...kyllähän L-jet koneeseen on helppo rakentaa turbosysteemit halvalla, kun saa sytkänkin säädettyä itse. vielä jos tyytyy ajelemaan pienillä paineilla, niin ei edes konetta tarvi avata.
viikko 0,2bar ja tuntuu kuin fiestalla ajaisi!
2kk mennyt ja huomaat että ahdot kävi reilussa kilossa ja nyt keräät koneen osia pitkin kylänraittia!
En halua dissata tuota turbotusta mutta kiva olisi nähdä mitä tuollaisesta b23 saa "normaalilla" budjetilla irti!-Harley Davidson Sportster - 89-
-Harley Davidson softail -89-
-Suzuki PV50 -86-
Comment
-
Comment