Edellisessä hihnarempassa vaihdoin pari säädintä ja seuraajaa. Syynä se kuuluisa pajavasara efect pellin alla. Säätimen "pallopään" pyörimättömyys oli kuluttanut seuraajan urat ja sillä seurauksella mekaaninen kuluneisuus aiheutti metelin.
Osaset-liikkeestä uudet tilalle ja ajoa vajaat 30tkm. Tuona aikana pellin alta alkoi loppumetreillä kuulua tuttua "napinaa". Hihnanvaihdossa otin nokan irti ja tsekkasin säätimien ja seuraajien kunnon. Yllättävää oli että muut oli kuluneet tasaisesti paitsi ne jotka hankin korvikeosana! Niissä pallopään ja seuraajan kupin koneistukset ei ole onnistuneet, vaan väärä kosketuspinnan muoto aiheuttaa huomattavan nopeaa kulumista alkuperäisiin verrattuna ( orkkiksilla takana 225tkm ).
Onko kenelläkään kokemusta vastaavasta? Onko KL-varaosan kamat samasta lähteestä mitä Koivunen tuo maahan? Nykyisellä nokalla tulee kilometrit täyteen seuraavaan hihnanvaihtoon mennessä joten koneisto menee silloin viimeistään uusiksi. Ei vaan viitsis kasata osista joiden kestoikä on max. 2 hihnanvaihtoväliä.
Osaset-liikkeestä uudet tilalle ja ajoa vajaat 30tkm. Tuona aikana pellin alta alkoi loppumetreillä kuulua tuttua "napinaa". Hihnanvaihdossa otin nokan irti ja tsekkasin säätimien ja seuraajien kunnon. Yllättävää oli että muut oli kuluneet tasaisesti paitsi ne jotka hankin korvikeosana! Niissä pallopään ja seuraajan kupin koneistukset ei ole onnistuneet, vaan väärä kosketuspinnan muoto aiheuttaa huomattavan nopeaa kulumista alkuperäisiin verrattuna ( orkkiksilla takana 225tkm ).
Onko kenelläkään kokemusta vastaavasta? Onko KL-varaosan kamat samasta lähteestä mitä Koivunen tuo maahan? Nykyisellä nokalla tulee kilometrit täyteen seuraavaan hihnanvaihtoon mennessä joten koneisto menee silloin viimeistään uusiksi. Ei vaan viitsis kasata osista joiden kestoikä on max. 2 hihnanvaihtoväliä.
Comment