eli kyseisessä kokoonpanossa ei ole ajonestoa. moottori on johdotettu uusiks ja säädettävällä boksilla, mutta mites nuo muut sähköt sitte..saako olla vanha sulakeboksi konehuoneessa vai...? auto on e36-91. jos jollain on faktatietoa niin olisin kiitollinen!!!!!!!!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
m50b20 vaihtuu m52b20:seen mites sähköt?
Collapse
X
-
jos meinaat käyttää siis m50-koneen johtosarjaa ja ecua sekä antureita ; niillä pitäisi käynnistyä ok. Vanostoimintohan toki jää saamatta kun ei sitä ole ollutkaan.
mutta swappi jossa m52 ecu laitetaan m50 johtosarjan jatkeeksi taitaa aiheuttaa palaneen käryä ; ecut eivät ole pinni-yhteensopivat.5c jetta 1.2TSI 140/220
530e m-sport alpinweiss3 vakio
a4 cabi 220/300
vian ei tarvitse olla iso jos se on korvien välissä...
Comment
-
-
eli moottoriin on tehty sähköt täysin uusiks ja ei tule vakio ecua vaan on säädettävä ruiskuboksi. anturit on laitettu viripajalla boksille sopiviks. eli kysymys nyt lähinnä siitä että pitääkö kierrättää sähkö sieltä sulake boksin kautta?? ei nuo sähkö hommat oikee oo hallussa...lähti ku neekeri savimajasta!
Comment
-
Comment