Oireena on se, että kylmänä auto toimii täysitehoisena, mutta sitä mukaa kun kone lämpenee häviävät myös tehot. Vika ei ole lämpötila-anturissa ja käy myös kaikilla 6lla. Auto ei hyydy täysin, mutta ei myöskään kulje niinkuin pitäisi. Ei ota piikkiä kunnolla eikä pahimmillaan jaksa kiertää edes 4000rpm.
Kytkin remontin yhteydessä irroitettiin imupuolen letkuja, mutta ne on tarkastettu moneen kertaan jälkeen päin ja imuvuotokaan ei pitäisi olla syynä.
Voiko viko johtua b-pumpusta jonka kunto on kyseenalainen?
Kytkin remontin yhteydessä irroitettiin imupuolen letkuja, mutta ne on tarkastettu moneen kertaan jälkeen päin ja imuvuotokaan ei pitäisi olla syynä.
Voiko viko johtua b-pumpusta jonka kunto on kyseenalainen?
Comment