Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kytkinlevy

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • LoudPipe
    Bimmer Enthusiast
    • Jul 2003
    • 1434

    Kytkinlevy

    Mitäs meinaatte, kestääkö 535 kytkinlevy M5:n väännön?

    Levyt on muuten identtisen näköset ja kokoset, paitsi että M5 jouset on astetta järeemmät. Kaivanko verta nenästä jos lätkäsen 535 levyn ämfemman koneen perään?
  • Pluto
    Bimmer Enthusiast
    • Nov 2002
    • 1860
    • Raisio

    #2
    Entäs paineasetelma?
    Onko M5:ssä jäykemmät jouset? Luulis ainakin..
    BMW F32 435d

    Comment

    • LoudPipe
      Bimmer Enthusiast
      • Jul 2003
      • 1434

      #3
      Asetelma on samalla osanumballa. Ainoastaan levyssä (tai siis keskiön jousissa) on eroa.

      EDIT: on tosi kivaa selvitellä mistä autosta meikäläisenkin palapelin osat on alunperin :roll: :roll: :wink:

      Comment

      • tihuovin
        Bimmer Enthusiast
        • Dec 2003
        • 1422
        • Oulu

        #4
        Veikkaisin että ei kestä, ainakaan kauaa.

        Omassa 745:ssa on (vielä) vakio 735/M535 kytkin. Se alkaa luistamaan melkein heti kun ahtoja tulee mukaan kuvioihin, 0.2 baria riittää ja luistaminen alkaa. Tokihan siinä on turbo, mutta ei 0.2 barilla kovinkaan paljon suurempia tehoja saa kuin vakio 3.5L:sta.

        Jos vaihteiston jatkuva irroittelu ei pahasti ota pannuun, niin kannattaa toki kokeilla.

        t :Timo

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎