Eli mitenkä tuo on helpoin toteuttaa? kone on m20b23. Paria eri tapaa olen kuullut, siimalla/langalla pidetään venttiilejä ylhäällä tai vanhaan tulppaan tekee sovitteen paineilmalle, jolla sitten nostaa venttiilit ylös. Ja mitä kaikkea tulee ottaa huomioon noita vaihtaessa? Apua vaihtoon kyllä on mutta m20 kone ei ole tuttu näitten suhteen.
Venttiilivarren kumien vaihto
Collapse
X
-
Ainut järkevä tapa on juuri tuo paineilma systeemi. ei tarvii välttämättä olla tulppakaan jonka siihen reikään kiertää kunhan on sama jenka. ja painetta kannattaa olla riittävästi sitten siellä. kaikilla siima ja muilla virityksillä kyllä onnistut pudottamaan venttiilin alasOriginally posted by Rudenorth View PostEli mitenkä tuo on helpoin toteuttaa? kone on m20b23. Paria eri tapaa olen kuullut, siimalla/langalla pidetään venttiilejä ylhäällä tai vanhaan tulppaan tekee sovitteen paineilmalle, jolla sitten nostaa venttiilit ylös. Ja mitä kaikkea tulee ottaa huomioon noita vaihtaessa? Apua vaihtoon kyllä on mutta m20 kone ei ole tuttu näitten suhteen.
BMW E30 325i Touring -90(telakalla), BMW E30 320i -89, Kawasaki ZZR600 -93
Ilo ilman E30 on teeskentelyä.
EX: BMW E30 316i 2d -89, RIP. Ford escort 1,6 kent -77
-
Joo, hyvä homma. Tuttu pelotteli että joutuis kantta irroittamaan mutta toinen tuttava kerkes jo toteamaan toisin.Originally posted by Kouris View PostEi tarvi nostaa kantta missään moottorissa. Kannattaa valmistautua siihen että ne kumit voivat olla aivan saatanan tiukassa paikallaan. Irroitusta varten on semmosia pihtejä ainakin moottori pajoilla. Onko kukaan nähnyt missään semmosia noita myynnissä?MB W204 C320 CDI
Kawasaki Ninja ZX-7R
Comment


Comment