Tuli tuossa 540:seen käyntihäiriöitä. Sieltä puuttu pari pyttyä pelistä. Syyksi löytyi vialliset tulpanjohdot. Vaihdoin ne ja nyt auto käy melkein normaalisti. Pientä epätasaisuutta käynnissä on ja koneesta kuuluu terävä naputus, joka nousee kierroksien mukaan. Se kuuluu vissiin toisen kannen takapäästä... Ehkä. Voisiko syynä olla keinuvipu? Onko vinkkejä heittää?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M60 nakuttaa
Collapse
X
-
Originally posted by RHM View PostSyyksi löytyi vialliset tulpanjohdot. Vaihdoin ne ja nyt auto käy melkein normaalisti. Pientä epätasaisuutta käynnissä on ja koneesta kuuluu terävä naputus, joka nousee kierroksien mukaan. Se kuuluu vissiin toisen kannen takapäästä... Ehkä. Voisiko syynä olla keinuvipu? Onko vinkkejä heittää?
Hydrauliset paininkupit noissa kait ensimmäisenä alkavat ääntämään.6 - E24 635
7 - E38 740
8 - E31 850
-
-
Originally posted by RHM View PostTuli tuossa 540:seen käyntihäiriöitä. Sieltä puuttu pari pyttyä pelistä. Syyksi löytyi vialliset tulpanjohdot. Vaihdoin ne ja nyt auto käy melkein normaalisti. Pientä epätasaisuutta käynnissä on ja koneesta kuuluu terävä naputus, joka nousee kierroksien mukaan. Se kuuluu vissiin toisen kannen takapäästä... Ehkä. Voisiko syynä olla keinuvipu? Onko vinkkejä heittää?
Siä on kyl tosiaan tollaset pyttykohtaset puolat...:
...ei johtoja ??
Venttiilinnostaja, tai kiertokangen laakeri tai männäntappi vois naputtaa...
Comment
-
-
Niin tosiaan eihän tuo keinuvivuilla ollut! Uskaltaiskohan kokeilla fortea, jos siellä takertaa nuo hydrauliset nostajat.
Kyllähän tuossa on tulpanjohdot! Joka tulpan päällä on puola, josta tulee lyhyt johto tulpalle. Ne lähti kyllä ihan normaalisti vetämällä irti tuosta puolasta. Niistä oli muutamaan tullu läpilyönti. Ja niitä sai ihan erikseen kyllä ostettua.
Comment
-
-
Originally posted by RHM View PostNiin tosiaan eihän tuo keinuvivuilla ollut! Uskaltaiskohan kokeilla fortea, jos siellä takertaa nuo hydrauliset nostajat.
Jos ja kun alat isompaa remonttia tekemään niin tarkista öljypumpun kiinnitys, tuppaa lähtemään kiinnityspultit irti noissa M60;ssä..- E34 M5 Diamantschwarz restoration project-
ex. 2 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet & Avusblau)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
Comment
-
-
Originally posted by RHM View PostKyllähän tuossa on tulpanjohdot! Joka tulpan päällä on puola, josta tulee lyhyt johto tulpalle. Ne lähti kyllä ihan normaalisti vetämällä irti tuosta puolasta. Niistä oli muutamaan tullu läpilyönti. Ja niitä sai ihan erikseen kyllä ostettua.
Mene ja tiä mitä virityksiä lienee mutta mulla on ainakin just tommoset kuvanmukaset, joissa se puolan ja tulpan väli on kyllä tollasta jäykkää tankoa... johtoja pidetään yleensä joustavina? No, osien nimityksistä sit makunsa kullakin. Saahan tuota SPARK PLUG SOCKET :ia toki erillisenäkin.
Whatevö...
Comment
-
Comment