Announcement

Collapse
No announcement yet.

M20 tietäjille pähkinää purtavaksi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mukko
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2003
    • 5965
    • Uleåborg

    M20 tietäjille pähkinää purtavaksi

    ................
    Last edited by mukko; 30-10-2007, 17:19.
    -- Official member of BTCF-Sauna Team --

    Save the World, Fuck The Fuel Economy
    Vitut aerodynamiikasta, kuutiotuumat ratkaisevat!
  • 5ampo
    Bimmer Rookie
    • Aug 2004
    • 60
    • kajaani

    #2
    ilmavuoto ois yks mahdollisuus. tosin taitaa näissä kaikki olla mahdollista .ja mahdotonta....

    Comment

    • wj
      Bimmer Enthusiast
      • Sep 2003
      • 3253
      • Järvenpää

      #3
      No eipä ilmavuoto tee tommosta ei loogista räkäisyä. Jos kerran tulpat on valkoset niin laihalla se käy ja kohta palaa venttiili tai kaksi.
      Sähkö puolelta tulee toi epäloogisuus.
      Onko sulla mahollisuutta koittaa toisella boxilla? Suuttimilla?
      Toi voi olla mikä vaan. Vaikka kaasuläpän asento tunnistemen toinen kytkin vittuilee ja jostain kumman syystä katkasee bensansyön?
      Eli vikaa voi hakea jokaisesta anturista ja hilavituttimesta mikä vaikuttaa kipinään ja bensan syöttöön.
      Vaikka bensanpaineet voi tipahtaa hetkeksi. Eli bensapumpun rele vittuilee
      - 2006 Mustang cabriolet
      - Sleekcraft Enforcer 28'

      Comment

      • raven82
        Bimmer Fanatic
        • May 2003
        • 378
        • tampere

        #4
        Oma arvaus on Imuilmamäärämittari

        Comment

        • mukko
          Bimmer Enthusiast
          • Jan 2003
          • 5965
          • Uleåborg

          #5
          .............
          Last edited by mukko; 30-10-2007, 17:21.
          -- Official member of BTCF-Sauna Team --

          Save the World, Fuck The Fuel Economy
          Vitut aerodynamiikasta, kuutiotuumat ratkaisevat!

          Comment

          • Tukste
            Bimmer Fanatic
            • Jul 2002
            • 357
            • Kouvola, Finland

            #6
            Mulla teki tossa talvella ja alku keväästä tota samaa rykäsy hommaa välillä, tosin vain paljon suuremmilla kierroksilla, aluks en oikeestaan edes välittäny siitä kun tuli aina aika asialliset liekit putkista samalla.

            Sitten kerran yhden rykäsyn jälkeen koko auto sammu ja kun starttasin kävi vaan kolmella, no läksin hurjas vitutuksessa ajelee hallille päin ja hallin pihas kävi ilmeisesti enää vain yhdellä.

            Vikaa etsin melkein viikon, tai en oikestaan vikaa vaan sitä että mistä se johtuu, eli vikahan oli se että suuttimille ei tullu virtaa. Loppujen lopuksi löysin sieltä imusarjojen alta sellasen pyöreän moninapa liittimen mistä oli yks johto MELKEIN hapettunu irti ja vähän kun käänteli sitä liitintä irtos se johto kokonaan, siihen tein sitte hyppy liitoksen kun on sen verran mulkus paikas se liitin. Sen prokkiksen jälkeen ei oo enää rykiny.

            Hohhoijaa, tulipas tarinoituu, mutta se vika voi olla noinkin ihmeellinen.

            535d M-sport -07
            Ex 530d M-sport touring -02 235hv/570nm
            325ix turbo -88 (projekti)

            Comment

            • mukko
              Bimmer Enthusiast
              • Jan 2003
              • 5965
              • Uleåborg

              #7
              ...............
              Last edited by mukko; 30-10-2007, 17:21.
              -- Official member of BTCF-Sauna Team --

              Save the World, Fuck The Fuel Economy
              Vitut aerodynamiikasta, kuutiotuumat ratkaisevat!

              Comment

              • mikke
                Bimmer Fanatic
                • May 2003
                • 450
                • .

                #8
                Kokeile ottaa lamda anturi siitä liittimestä irti (eli pois käytöstä) ja ajele ilman lamdaa vähän aikaa muuttuuko se sillä tavalla mihinkään.

                Comment

                • mukko
                  Bimmer Enthusiast
                  • Jan 2003
                  • 5965
                  • Uleåborg

                  #9
                  ............
                  Last edited by mukko; 30-10-2007, 17:21.
                  -- Official member of BTCF-Sauna Team --

                  Save the World, Fuck The Fuel Economy
                  Vitut aerodynamiikasta, kuutiotuumat ratkaisevat!

                  Comment

                  • mukko
                    Bimmer Enthusiast
                    • Jan 2003
                    • 5965
                    • Uleåborg

                    #10
                    ..........
                    Last edited by mukko; 30-10-2007, 17:22.
                    -- Official member of BTCF-Sauna Team --

                    Save the World, Fuck The Fuel Economy
                    Vitut aerodynamiikasta, kuutiotuumat ratkaisevat!

                    Comment

                    • 5ampo
                      Bimmer Rookie
                      • Aug 2004
                      • 60
                      • kajaani

                      #11
                      asentotunnistimen johto, bensapumpun rele, kaikki johdot. voi olla joku johtoki rispaantunu ja ottaa maihin moottorin kallistellessa.

                      Comment

                      • mukko
                        Bimmer Enthusiast
                        • Jan 2003
                        • 5965
                        • Uleåborg

                        #12
                        .............
                        Last edited by mukko; 30-10-2007, 17:22.
                        -- Official member of BTCF-Sauna Team --

                        Save the World, Fuck The Fuel Economy
                        Vitut aerodynamiikasta, kuutiotuumat ratkaisevat!

                        Comment

                        • Tappu
                          Bimmer Fanatic
                          • Mar 2003
                          • 825
                          • Tampere

                          #13
                          Originally posted by 5ampo
                          asentotunnistimen johto, bensapumpun rele, kaikki johdot. voi olla joku johtoki rispaantunu ja ottaa maihin moottorin kallistellessa.
                          Kampiakselitunnistin ja happitunnistin vaihdettu hiljattain 8)
                          AMG

                          Comment

                          • Guest's Avatar

                            #14
                            onko sytti säädetty miten? jos vain korvakuulolla säädetty niin säädä ens töikses lampun kans...

                            Comment

                            • wj
                              Bimmer Enthusiast
                              • Sep 2003
                              • 3253
                              • Järvenpää

                              #15
                              Originally posted by Henski
                              onko sytti säädetty miten? jos vain korvakuulolla säädetty niin säädä ens töikses lampun kans...
                              Eipä tossa paljoa sytkää säädellä
                              - 2006 Mustang cabriolet
                              - Sleekcraft Enforcer 28'

                              Comment

                              Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎