Announcement

Collapse
No announcement yet.

ETA:n kampiakselin kestävyys?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mukko
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2003
    • 5965
    • Uleåborg

    #16
    ...........
    Last edited by mukko; 30-10-2007, 19:04.
    -- Official member of BTCF-Sauna Team --

    Save the World, Fuck The Fuel Economy
    Vitut aerodynamiikasta, kuutiotuumat ratkaisevat!

    Comment

    • ile01
      Bimmer Fanatic
      • Jul 2004
      • 191
      • Helsinki

      #17
      Originally posted by Terhonaattori View Post
      kyl koneistamos toleranssit kohillaan. Eikai sit vaan kestä kovaa ajoo.
      Viritysaste on 2litrasen kannella jota hieman laskettu ja kanavii muotoiltu.
      Schricin vai miten nyt kirjotettiinkaan "viri"nokka, peltisatsi+sopivaa röörii.
      Kiertää hieman enemmän ku rapiat 4200rpm
      Noo eikai auta ku rempata mosa ja laittee se myyntiin joku saa siitä voimanpesän itelleen

      Mullakin samanlainen 288nokalla ja 535 suuttimet ja 535 ilmanmäärämittari, rosterisarja+putki, 11puristuxil....kiertää 6800rpm, hyvin potkii...ajettu 160.000 ja on saanu paljon keppiä....ja huoltoa=)
      vhl:llän vemppa team

      Comment

      • Terhonaattori
        Newbiemmer
        • Feb 2007
        • 24

        #18
        Kestää minkä kestää sit kuhan saa baarumin palamaan niinku tähänki asti
        se on pääasia

        Comment

        • Muumi
          BTCF Member
          • Oct 2002
          • 1702
          • Rovaniemi

          #19
          Originally posted by Terhonaattori View Post
          0.25 muistaakseni otettiin koneistamolla..
          Eikä nitrattu uudestaan??
          Siinähän se syy hajomiseen on
          E24 635csi

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎