Asennutin autooni 520 i (E39, 98) ilmastointilaitteen. Firmassa sanottiin asennuksen jälkeen, että autoni viskokytkimessä saattaa olla vikaa, joka kannattaisi tarkistuttaa. Auton koneen lämpötila on koko ajan normaali, eli mittari nousee asteikon puoliväliin, ikäänkuin kello 12 kohdalle. En itse tunne auton tekniikkaa, mutta minulle mainittiin jotain flektin pyörimisestä. Mistä tiedän onko visko kunnossa vai viallinen? Toki auton voi viedä huoltoon tarkastettavaksi, mutta onko viskokytkimen kunnosta olemassa muita merkkejä, kuin esim. koneen lämmön liiallinen kohoaminen, joka minun autossani on kuitenkin normaali.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Viskokytkimen toiminta?
Collapse
X
-
Viskokytkimen toiminta?
Tuollaisilla olen tässä vuosien varrella ajellut.
Fiat 600 -71, Ford Cortina -72, Saab 99 -72, Bmw 316- 78, Bmw 315 -82, Bmw 316 -84, Bmw 316 -85, (Chevrolet Corvette -85 summercar, Toyota corolla -87, Nissan -87 wintercars), Bmw E34 (91), Corvette C4 (94). Porsche 911 Carrera 4S (07)
Now: Lamborghini Gallardo 2006
Bmw E39 520 i M5 look (98)
Tags: None
-
-
Veikkaan vahvasti että ne on puhuneet ilmastoinnin flektistä, ei viskosta. Ja siis ilmastoinnin flekti on koko syylärihärdellin edessä oleva sähköinen ropeli. Ja jotenkin vielä lisäoletan että autosi on pre-facelift, joten kyseessä on varmaankin kärähtäneet vastukset, joiden vaihtoon RUNSAASTI neuvoja tuolta: http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=69828
Tosin nyt kun kyseessä on jälkiasennettu järjestelmä, voi kyse olla toki jostain muustakin...:think"If you are going through hell, keep going." - Sir Winston Churchill
-
Comment