E 36 328, vaihdoin kyseiseen autoon venttiilikopan tiivisteen, nyt auto hieman pätkii tyhjäkäynnillä (tosi vähän), laitoin nuo kannen kaksi maadoitus piuhaa puolan päälle, tuliko laitettua väärin? olisiko pitänyt tulla puolan alle?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Tyhjäkäynnissä pieni virhe/ pakoputken läppä koko ajan auki
Collapse
X
-
Tiivisteen ohella vaihdoin tulpat, ja bensansuodattimen. Oireena tyhjäkäynnillä noin sekunnin kestävä pätkäsy joka kuuluu myös putkesta pienenä "tupsahduksena" aivan kuin yksi pytty pimeenä tuon sekunnin, veto ym. normaali.
Samalla kysyn tuosta toisessa pakoputken päässä (sisällä) olevasta läpästä joka pitäisi olla tyhjäkäynnillä kiinni ja kaasuttaessa auki. Nyt kyseinen läppä koko ajan auki.
Nuo maajohdot tarkastin ja kaikki oli kiinni, siis nuo kaksi kaapelia kiinnitettynä puolan päälle (toisen kiinnitysruuvin alle), ja yksi ruskea johto myös kiinni.
-
-
puolan päälle ne tulee kaksi välilevyä ja pari johtoa puolan viereen, järjestystä en muista ulkoa
eihän tulpanreikiin jäänyt mitään nestemäistä vettä\öljyä ,ei toimi jos ei ole täysin kuivat! itselläni oli sama ongelma tiivisteen hajotessa ja vielä toistamiseen moottorinpesun jälkeen pätki ja nakutti. hauraat tulpanhatut päästää herkästi läpi. tulpat kunnolla kiinni. siinä mitä nyt tuli mieleenLast edited by BMVILLE; 22-08-2007, 19:28.
Comment
-
-
Originally posted by Supa View PostKuinka paljon muuten vaikuttaa jos parin tulpan hatusta puuttuu päästä semmonen 2mm kumikaistale, voiko vaikuttaa muuhun kuin kosteuskestävyyteen ja sen kautta pätkintään yms?
Jos pointti hävisi matkalla, niin lyhyesti ja ytimekkäästi: Kumit kuntoon!
Comment
-
-
Se takapöntön läppä on alipaineohjattu, eli jos se pysyy jatkuvasti auki siellä olisi yksi potentiaalinen alipainevuoto.
Läpällä itsellään ei ole kyllä sitten kovin suurta merkitystä minkään suhteen, eli jos kyse on vain siitä että alipainekello ei toimi en tekisi asialle mitään.Ducati 998 -02 //
Comment
-
Comment