Announcement

Collapse
No announcement yet.

m20b25 sytytys onkelma

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • [biohazard]
    Bimmer Fanatic
    • Aug 2006
    • 255
    • kiuruvesi

    m20b25 sytytys onkelma

    elikkäs ajatuksissani revin virranjakajalta kaikki johdot irti ja sitten vasta tajusin mitä tein, kokeilin laittaa ne takaisin niin tottakai ne oli pielessä eli paukku putkessa. sen jälkeen saatiin ne kohalleen niin koneesta on ruennut kuulumaan pientä kilinää tjs kannen seutuvilta?? mikähän ihme sinne nyt on tullut. eihän mikään paikka pitäisi mennä paskaks vaikka se sytty oli pielessä ja kokeilin käynnistää?
  • Samee
    BTCF Member
    • Mar 2006
    • 888
    • Valkeakoski

    #2
    No eipä sieltä mitään paskaksi pitäisi tuommosella yrittämisellä mennä. Onhan syttyjärjestys nyt varmasti oikein ?

    ...Mutta tarkistappa piruuttasi venttiilikoneistosta ettei ole keinuvipu katkennut..
    E30 325i Cabriolet M-Tech2 ´91 M52 projekti
    E30 316 4d '89
    E36 M3 Coupe '93
    F30 318d '13

    Ex e21:316´81 e30:325´89, 316i´88, 316i´89, 318i´89, 320i´86 e34:M5´90 e36:328i Touring M-Sport ´96 e38:740iA ´94 E39 530da Touring '00 e91: 320d ´06 M-Sport

    Comment

    • [biohazard]
      Bimmer Fanatic
      • Aug 2006
      • 255
      • kiuruvesi

      #3
      Originally posted by Samee View Post
      No eipä sieltä mitään paskaksi pitäisi tuommosella yrittämisellä mennä. Onhan syttyjärjestys nyt varmasti oikein ?

      ...Mutta tarkistappa piruuttasi venttiilikoneistosta ettei ole keinuvipu katkennut..
      jep niin mie ajattaleinki ettei sieltä pitäs mitää tuollei mennä paskaks... mut pitääpä huomenna ottaa venttiilinkoppa pois ja katsastella mitä siellä näkyy . täytyy sit ilmotella

      Comment

      • [biohazard]
        Bimmer Fanatic
        • Aug 2006
        • 255
        • kiuruvesi

        #4
        käytin venttiilinkopan auki ja ei siellä näkynyt mitään tavallisesta poikkeavaa...
        tänään pyörittelin enmpi tuota konetta ja tyhjäkäyntikin on ihmeen korkea n.2000rpm vaikka en ole säätänyt mitään,eli kaikki tämä vika sen jälkeen kun syttyjärjestys väärin yritin käynnistää ja räjähti putkessa.
        tyhjäkäynti pysyy normaalina jos kaasuvaijerista säätää todella löysälle. kävin sit ajelemassa niin pätki ja nyki pienillä kierroksilla kokoajan ja ei se yläkierroksillakaan ollut kyllä normaali oli kuin olisi ajanut tuolla minun 318:sella.. mites ton sytytyksen voi säätää kohalleen kun minulla on lohkonkylkeen laitettu toi virran jakaja.niin ja mikä se härpäke siinä imusarjan päässä oikein on josta lähtee paksu letku muistaakseen kaksikin ja siinä päässä iso talttapää ruuvi,paljonko tätä pitää pyörittää ja mistä tietää milloin se on kohdallaan?? kun siitäkin voi säätää tyhjäkäyntiä?eli tyhjäkäyntiä voi säätää nyt tuossa kyseisestä härpäkkeestä,virranjakajaa kääntelemällä,tyhjäkäynti ruuvista. sanokaa nyt hyvät ihmiset missä vika??toivottavasti saatte selkoa tekstistä
        Last edited by [biohazard]; 08-09-2007, 19:31.

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎