Jos jollakulla olisi sopivasti käsillä M50 moottorin kansi ja digikamera, voisiko ottaa kuvan imupuolen kanavista ja mitoittaa kuvaan aukkojen mitat (51mm x 28mm?), sekä niiden etäisyydet toisistaan. Myös imupuolen tiivistepinnan ja sylinterilinjan välinen kulma kiinnostaa, se on kuitenkin suutinten mahtumista ajatellen tärkeä mitta.
Tartteisin mittoja läppärunkoprojektiin ja en oikein pysty omaa ajossa olevaa autoa vielä purkamaan. Piirtelen autocadilla kovaa vauhtia Tee-Se-Itse läppärunkojen kuvia ja kaverin kanssa olisi tarkoitus talven mittaan moiset koneistaa. Jos homma pääsee nyt sujuvasti alulle, niin tarkoitus on kirjoittaa kuvallinen tarina muidenkin ihmeteltäväksi!
Olen todella kiitollinen jos joku voisi moiset mittaukset suorittaa!
Tartteisin mittoja läppärunkoprojektiin ja en oikein pysty omaa ajossa olevaa autoa vielä purkamaan. Piirtelen autocadilla kovaa vauhtia Tee-Se-Itse läppärunkojen kuvia ja kaverin kanssa olisi tarkoitus talven mittaan moiset koneistaa. Jos homma pääsee nyt sujuvasti alulle, niin tarkoitus on kirjoittaa kuvallinen tarina muidenkin ihmeteltäväksi!
Olen todella kiitollinen jos joku voisi moiset mittaukset suorittaa!
Comment