Originally posted by Jarspi
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
m20b25 nakuttaa hetki kone rempan jälkeen
Collapse
X
-
Originally posted by WSE1 View PostEihän se kannen kierous tuohon nakuttamiseen mitään vaikuttaisikaan. Ettei vain pakosarjan tiiviste vuoda ja ääni tule sieltä? Noistahan korkkaa nuo pinnapultit joskus jos on liian innokas kiristämään.
Comment
-
-
Jos on jo paljon ajettu kone niin kannattaa tarkistaa myös venttiilien päät. Omassa m20b25:ssä oli epäkeskot hakanneet vettiilivarsien päihin kuopat, jonden johdosta välyksien säätö meni tietysti aina persiilleen. Nyt kun kansi ja venttiilit oli purettuna niin hioin nuo varsien päät tasaisiksi, saapahan ainakin oikeasti säätöihin.
Comment
-
-
Originally posted by Jarspi View Posteli vois koittaa lykätä sen välys mitan nokan ja keinun väliin.
koitin kiristää pakosarjaa, mutta ei mitään apua.
aivan kylmänä tuskin ollenkaan nakuttaa mutta, heti kun kone lämpenee niin nakutus alkaa.
vaan tarkastat jokaisen epäkeskon yksitellen, et onko kulunut montulle!
ei ole iso homma!!
ja jos on monttu niin seuraavaks tutkin ventiilin pään missä kunnossa, ja luonnollisesti tilaat uuden epäkeskon ja hiot ventiilinpään tasaiseksi!
ja ventiilin pää on kulunut paljon, niin joudut tilaamaan "ylisuuren"epäkeskon (mikä lie virallinen nimi)
M-sportilta sain itse noita 8e kappale hintaan!
Edit ja yhtähyvin siinä keinussa voi olla kulunut kohta!!
mutta mietis tätä, kun normaalisti ventiilin välykset säädetään venan ja epäkeskon välistä niin mitä tapahtuu jos säädät kuluneen keinun ja nokka-akselin puolelta?-Harley Davidson Sportster - 89-
-Harley Davidson softail -89-
-Suzuki PV50 -86-
Comment
-
-
Originally posted by Eepo View PostEI!
vaan tarkastat jokaisen epäkeskon yksitellen, et onko kulunut montulle!
ei ole iso homma!!
ja jos on monttu niin seuraavaks tutkin ventiilin pään missä kunnossa, ja luonnollisesti tilaat uuden epäkeskon ja hiot ventiilinpään tasaiseksi!
ja ventiilin pää on kulunut paljon, niin joudut tilaamaan "ylisuuren"epäkeskon (mikä lie virallinen nimi)
M-sportilta sain itse noita 8e kappale hintaan!
Edit ja yhtähyvin siinä keinussa voi olla kulunut kohta!!
mutta mietis tätä, kun normaalisti ventiilin välykset säädetään venan ja epäkeskon välistä niin mitä tapahtuu jos säädät kuluneen keinun ja nokka-akselin puolelta?epäkeskot
näytti olevan ok venttiileitä on huomannut vielä kattoa. vieläkin kyllä hieman hämää miksi kyseinen vika olisi tullut esille vasta sadan kilometrin jälkee.
Comment
-
Comment