Announcement

Collapse
No announcement yet.

Alipaineletku Pierburg 2BE

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • HassuSetä
    Newbiemmer
    • Aug 2007
    • 11

    Alipaineletku Pierburg 2BE

    Eli ongelmana on että tuolle yhdelle alipaineletkulle missä on suodatin välissä ei tahdo löytyä paikkaa vielä useamman tunnin googlettamisen jälkeen.

    Linkin kuvasta 9 numerolla merkitty letku siis kyseessä.

    Auttakaa tyhmää

    Kyseessä siis E10B18 kone ja pierburg 2BE.
  • GOOFY
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2005
    • 4139
    • .

    #2
    Originally posted by HassuSetä View Post
    Eli ongelmana on että tuolle yhdelle alipaineletkulle missä on suodatin välissä ei tahdo löytyä paikkaa vielä useamman tunnin googlettamisen jälkeen.

    Linkin kuvasta 9 numerolla merkitty letku siis kyseessä.

    Auttakaa tyhmää

    Kyseessä siis E10B18 kone ja pierburg 2BE.
    se taitaapi olla jollekkin kulutus mittarille auton sisälle tai jollekkin muulle lisä laitteelle...:think paa tukkoon vain. pitäisi toimia.
    E30 316 -85. (OO==[][]==OO) E30 316 -87.

    Comment

    • TomiK
      Bimmer Rookie
      • Apr 2007
      • 125

      #3
      Originally posted by HassuSetä View Post
      Eli ongelmana on että tuolle yhdelle alipaineletkulle missä on suodatin välissä ei tahdo löytyä paikkaa vielä useamman tunnin googlettamisen jälkeen.

      Linkin kuvasta 9 numerolla merkitty letku siis kyseessä.

      Auttakaa tyhmää

      Kyseessä siis E10B18 kone ja pierburg 2BE.
      Se taitaapi mennä alunperin siihen pikkureikään siinä akun vieressä olevaan kumitiivisteeseen josta menee sähköjohdot konehuoneesta sisälle. Siis siihen piuhanipun yläpuolelle. Ideana on vissiin että kaasari saa puhdasta ilmaa ja tyhjäkäynnin säätö toimisi luotettavammin. Tyhjäkäynti säätyy imusarjan alipaineella ja jos lyöt tuon letkun tukkoon, pitäisi tyhjäkäynnin nousta jossain vaiheessa ihan uusille lukemille, olettaen että boksi niin käskee ja alipaineella toimivaa mäntää ohjaavat magneettiventtiilit ovat kunnossa. Ja sitten jos se liukupotentiometri sieltä sisältä on mennyt sököksi, ja vielä kun se kytkin siitä männän päästä on rikki jne jne...=> weber

      Edit: Taitaakin olla tarkemmin ajatellen just toisinpäin, eli letku tukossa pitäisi olla huono tyhjäkäynti. Se jousi siinä työntää mäntää ulos (lisää kierroksia), ja se vedetään sisään alipaineella...? Mielenkiintoinen vekotin tuo 2BE.
      Last edited by TomiK; 17-09-2007, 19:11.

      Comment

      • Harri G
        BTCF Member
        • Jul 2005
        • 9042
        • Iisalmi

        #4
        Upataas vanhaa. Eli osaisiko joku sanoa, minne sinisellä ympyröity letku pitäisi mennä? Mulla on siinä päässä pultti tulppana. Mikäs tossa punaisessa ympyröidyssä on? Ihan niinkuin siellä syvällä olisi pieni ruuvi? Mitä siitä säätyy jos se on ruuvi?

        Ja sitten toinen mistä en älynnyt kuvaa ottaa, tulipellissä on ikäänkuin pieni valkoinen potentiometri. Siitä lähtee letku virranjakajan alipainesäätimelle. Mikä sen potikan funktio on?

        Last edited by Harri G; 24-01-2012, 20:09.
        E39 ja E91

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎