joko ON/OFF tai mielellään sellainen joka vähän antaa periksi
autooni on tulossa tic ja teho tavoitteet on +400 päälle
Sanopa ennemmin mikä on vääntö tavoite.
Luultavasti kuitenkin sinulle kelpaa ihan Saschin 618 loppuinen paineasetelma ja siihen joku sintteri.
Itsellä tuo pelkkä asetelma ja vakio 325 levy niin kestää 570nm/kestää ainakin vielä
"Vauhti on jumala, autoni on kirkkoni ja BMW on uskontoni jonka moottori soittelee jatkossakin saatanallisia säkeitä teille kaikille iikenteen pakanoille ja vääräoppisille"
"Vauhti on jumala, autoni on kirkkoni ja BMW on uskontoni jonka moottori soittelee jatkossakin saatanallisia säkeitä teille kaikille iikenteen pakanoille ja vääräoppisille"
no mitäs semmonen jeemulla maksaa? Eikös tuota samaa tyrkytetä myös s14 ja m10 koneisiin? Olisikos jossain linnkiä johonkin sachsin kytkin luetteloon mistä löytyisi, että mitä tyrkytetään mihinkin koneeseen?
no mitäs semmonen jeemulla maksaa? Eikös tuota samaa tyrkytetä myös s14 ja m10 koneisiin? Olisikos jossain linnkiä johonkin sachsin kytkin luetteloon mistä löytyisi, että mitä tyrkytetään mihinkin koneeseen?
Comment