eli tarina menee näin..yllätys yllätys mittaristo sanoin kokonaan sopimuksensa irti eli en nähnyt kuinka kuumana kone kävi..huomasin autosta noustessani että kone keittää ja auton sisälle ei tule lämmintä ilmaa..no vesipumppu vaihtoon...oli vesipumpun siipi 30 palasessa :think.huomasin että vanha pumppu oli tiputtanut lähes kaikki vedet huonon o-renkaan takia. pistin uuden pumpun,vedet koneeseen ja auto käymään. pakoputkesta rupes lykkäämään vesihöyryä ja tiputtaan vettä.10 min käyttelin ja katoin öljykorkin alle niin harmaata liejua korkissa. noh ajattelin että pakko olla kansipahvi palanut kun tollaset oireet. vetäsin kannen auki niin kansipahvissa ja kannessa ei mitään silminnähtävää vikaa? nyt mietityttää vaan että tuliko hätäiltyä ja oliko putkistossa vaan kosteutta ja samaten öljytilassa kun auto oli kuitenkin muutaman päivän seissyt pihalla...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
m50 turhaa työtä(kö)?
Collapse
X
-
Kansi saattaa hyvinkin olla halki. Sitä halkeamaa ei välttämättä silmällä ihan yhtäkkiä huomaa edes. Omasta M50:stä aikoinaan hajosi myös vesipumppu, jonka seurauksena kansi halkesi...ex:
F10 & R55
E91 320i, R55 Mini Cooper Clubman, E39 523i, E61 520d, E39 525i touring, E46 320i, F10 520d, E91 320d, E39 M5, E60 520i, E46 330Ci, E39 525i, E36 325iA coupe, E36 320i Cabrio, E39 523i, E39 523iA, E36 318iS coupe M-Technic, E32 735i Kailine, E34 530i M-Technic touring, E34 540i, E30 316i, E30 325iA cabrio, E34 525tds touring, E34 535i M-Technic, E36 318iS coupe, E34 520iA, E30 318i, E30 316i, E30 316
-
Comment