Announcement

Collapse
No announcement yet.

m20b27 menee laihalle

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jasu
    Bimmer Enthusiast
    • Dec 2002
    • 2110
    • Tampere / Isojoki

    m20b27 menee laihalle

    Kone eta:n alakerralla jonka lohkosta ja männista otettu n. 2mm pois (ei muista tarkkaa). 325 kansi katittoman nokalla. 325 imusarja, läppäkotelo ja imm. Marteliuksen pellisarja ja takapönttö. M50B25 suuttimet ja säädettävä b-paineensäädin (paineet 3-4bar) Uusi 070 b-pumppu. Moottorinohjaus on vakio (M1.0) 081 boxilla. Ongelma on seuraava -> Yli 70km/h nopeuksissa (tasakaasulla) menee todella laihalle, nykii ja tokii. Myös kun lähdet kiihdyttämään yli 70km/h:n nopeudesta (ei siis kaasu pohjassa) pysyy aivan laihalla. Ainoastaan täyskaasu kiihdytyksessä (kun kärjet kiinni) menee rikkaalle. Kaikkea on kokeiltu ja mikään ei auta. Imuvuotoja ei ole löydetty (ei tosin tarkoita että niitä ei olisi). Ilmamäärämittarin kiekkoa kokeiltu löysätä jopa puoli kierrosta, ei apua. Onko kenelläkään ideoita? Terv. Jasu
    Volvo S80 V8
    Mercedes C250d
    M: Ishihara-Johnson crank scraper M20B25
  • Jasu
    Bimmer Enthusiast
    • Dec 2002
    • 2110
    • Tampere / Isojoki

    #2
    Vika löytyi b-paineensäätimestä. (Malpassin 3-kalvoinen, uusi) Alipaineella oli 2.5bar, letku irti 3.5bar. Hitaasti kun kaasutteli, paine tippui 2bariin. Heitin vanhan Malpassin (ei 3-kalvoinen) takas kiinni ja taas pelittää.
    Volvo S80 V8
    Mercedes C250d
    M: Ishihara-Johnson crank scraper M20B25

    Comment

    Working...
    X
    😀
    🥰
    🤢
    😎
    😡
    👍
    👎