Mitäs öljyä pitäis e30 bemu perään laittaa? On kuulemma aika tarkka tämä bemun perä öljyn suhteen. Kaverilla on kaks kertaa hajonnu perä väärän öljyn takia. Entäs mitäs öljyä 320i koneeseen? :?:
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Peräöljy
Collapse
X
-
Originally posted by markkutapaniAinakin bmw:llä sanovat että oli mikä tahansa malli niin aina lukkoperäöljyä muuten paukkuu (tiedä häntä) :wink:
Comment
-
-
Originally posted by dändykannattaa tarkistaa moneen kertaan öljy mitä ostaa, varsinki jos sen ostaa hartikaiselta kajaanista... mulle myytiin moottoriöljyä vs500:sen lukkoperäöljyn sijaan!!!
Hieman hiki tirahti otsalta kun asia selvisi ja myös omassa autossa samat öljyt sisässä....Ei kyllä itsellä oireillut mitenkään vaikka kilometrejä tullut aika paljon ja lukko toimii erinomaisesti eli ei olisi paljastunut tämä juttu vielä ilman tätä tapausta...
Comment
-
-
Originally posted by SamiOriginally posted by dändykannattaa tarkistaa moneen kertaan öljy mitä ostaa, varsinki jos sen ostaa hartikaiselta kajaanista... mulle myytiin moottoriöljyä vs500:sen lukkoperäöljyn sijaan!!!
Hieman hiki tirahti otsalta kun asia selvisi ja myös omassa autossa samat öljyt sisässä....Ei kyllä itsellä oireillut mitenkään vaikka kilometrejä tullut aika paljon ja lukko toimii erinomaisesti eli ei olisi paljastunut tämä juttu vielä ilman tätä tapausta...
- 2006 Mustang cabriolet
- Sleekcraft Enforcer 28'
Comment
-
-
Originally posted by Wittu_jooOriginally posted by SamiOriginally posted by dändykannattaa tarkistaa moneen kertaan öljy mitä ostaa, varsinki jos sen ostaa hartikaiselta kajaanista... mulle myytiin moottoriöljyä vs500:sen lukkoperäöljyn sijaan!!!
Comment
-
-
Jatketaan nyt tähän topicciin:
Alko kuuluun jurnutusta alustasta...
yksi pitempilenkki n 800km... ja alkoi ääni paikantumaan perästä.
Nyt kävin peräöljyt vaihdattaan noin 2dl jäljellä!
kyllä V#¤%¤#%@ kun en heti auton hommattuani tajunnut tarkistaa myös perä öljyjä... ja laakerit päässy ilmeisesti kuivaan ja niinpä täydellä öljymäärälläkin perä jurnutttaa...
En ollut varma onko lukolla vai ilman jonten 500:set laitettiin
hintaa operaatiolla oli ovh:51€ (öljy+työ)
Paljonko pelkkä öljy maksaa (vs 500) ja mistä saa Tampereella, en tähän hätään löytänyt muualtakaan... uuden käytetyn perän kanssa sitten oon tarkempi
Comment
-
Comment