Announcement

Collapse
No announcement yet.

Air Flow Meter Turbo autoissa

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jamppa1983
    BTCF Member
    • Jan 2005
    • 739
    • Pirkanmaa

Originally posted by TemeL View Post
    miksi laittaisit imu-puolelle? perusteluja...
    Ihan sen takia koska paine puolella ilman määrä on suurempi kun imupuolella ja ilmanmäärämittari ei sitä tiedä. Ei tässä tapauksessa eikä yleensä turbo vehkeissä.
    Tyytyväinen ihminen on kehityksen jarru!

M3 e90 & "M3" e30 turbo

Comment

• Zeik88
      Bimmer Fanatic
      • Aug 2006
      • 300
      • Suonenjoki

Kylläpä mulla pelaa ainakin ihan 325 mittari pailjon paremmin paine puolella. Isot suuttimet vaan ja bensanpaine tyhjäkäynnillä joku 0.9 bar. ahod 0.7 ja tämä vain senaikaa että saa rahat kunnon moottoriohjaukseen
      chevrolet impala 66 2d ht 383 stroker
      ex: bemarit e46 330ci e36 325 91,E30 325 turbo, e30 325e, e30 316, e21 315.

Comment

• TemeL
        Bimmer Fanatic
        • Oct 2004
        • 424
        • p-pohojanmaa.. ja tuulee!

Originally posted by Zeik88 View Post
        Kylläpä mulla pelaa ainakin ihan 325 mittari pailjon paremmin paine puolella. Isot suuttimet vaan ja bensanpaine tyhjäkäynnillä joku 0.9 bar. ahod 0.7 ja tämä vain senaikaa että saa rahat kunnon moottoriohjaukseen
        taitaa olla yksilökohtainen tämäkin homma.
        itsellä on nyt M5 3,6L suuttimet. bensanpaineita olen kokeillu alas ja ylös.
        nyt on tyhjäkäynnillä n.2,5bar ahdoilla n.3,4bar. riippuen koneen lämpötilasta pitänee laskea b-paineet takas alas ja säätää sitten sille isolle mittarille.. ettei rasita turhaan bensapumppua/letkuja jne.

pitänee kokeilla kummalla puolella tossa omassa on parempi.

>>Jamppa1983<<< jees.. kyllähän se mittari varmaan suuremmille tehoille riittää imupuolella.. kun on viileää tiheämpää ilmaa joka läpi menee.
        ----------------

M20B20 ahdistusta

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎