Olis tollanen BMW 315 tekniikan vaihto m10b18 koneella ja weber dgv 32/36 uudella kaasarilla suutin koot esiö/toisio tällä hetkellä 125/150. Vika siinä että tasasella vaudilla 100km/t nykii pikkasen ja kaasua painettaessa nykäsee, kun toisio kurkku aukee nykäsee oikeen kunnolla ja booaa? mitkä olis hyvät suutin koot tohon koneeseen? vai onko vika jossain muualla entinen kaasari oli weber dgas 38/38 vaihdoin koska vei bensaa ihan tarpeeks ja röpötti kans kaasua painettaessa 2500rpm kohdalla.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Weber dgv 32/36 suutin koot m10b18 koneelle (vakio)
Collapse
X
-
Originally posted by nusse View PostOlis tollanen BMW 315 tekniikan vaihto m10b18 koneella ja weber dgv 32/36 uudella kaasarilla suutin koot esiö/toisio tällä hetkellä 125/150. Vika siinä että tasasella vaudilla 100km/t nykii pikkasen ja kaasua painettaessa nykäsee, kun toisio kurkku aukee nykäsee oikeen kunnolla ja booaa? mitkä olis hyvät suutin koot tohon koneeseen? vai onko vika jossain muualla entinen kaasari oli weber dgas 38/38 vaihdoin koska vei bensaa ihan tarpeeks ja röpötti kans kaasua painettaessa 2500rpm kohdalla.
empä kyllä muista nuita suutinten kokoja :think
miten sulla menee alipaine letkut siellä? onhan pierburkin jäljiltä revitty kaikki ylimääräiset pois?
ostin vasta 316 raadon ja siihen oli laitettu weberi ja se kävi ihan miten sattuu. aivan kauhee kasa letkuja ristiin rastiin joka paikassa. poistin kaikki letkut ja tulppasin reijät. ainoa letku minkä jätin niin kaasarin kyljestä jakajalle ja alkoi toimimaan todella hyvin...Last edited by GOOFY; 26-10-2007, 12:45.E30 316 -85. (OO==[][]==OO) E30 316 -87.
-
Comment