eli antakaas semmoset selvät ja hyvät neuvot sellaiselle ihmiselle joka ei ole tällaisesta koneese vaihtanut hihnaa,eli mitkä kaikki merkit kohalleen ja missä kohin ovat?ja mitä muuta ottaa huomioon
Announcement
Collapse
No announcement yet.
m20b25 jakohihnan laitto
Collapse
X
-
- E30 325i M52B28TU Cabriolet
- E39 528ia
- KUOPION PUTKIMIEHET -team
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -
Puretaan 520ia -97
https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572
-
-
Originally posted by Axum View Post
Comment
-
-
Originally posted by [biohazard] View Postjep tuosta selvis kaikki mutta yks asia jäi vähän hämärän peittoon. eli tuo värinanvaimentajako pitää ottaa pois ja sitten vasta näkyy kampiakselissa joku ajoitusmerkki? eli ensin ottaa värinänvaimentaja pois ja sitten kampiakselista laittaa merkki kohalleen sitten värinänvaimentaja paikalleen ja siitä vielä merkki kohalleen?
Kun tuo on kohallaan niin nokkapyörän merkki kohalleen, remmi oikeaan kireyteen, pyöräytä kierros moottoria ja tarkista että merkit pysyivät kohillaan ja ei muutakuin rojut takasin paikalleen, ei enää mitään merkkejä tartte värinavaimentimesta katella.Last edited by Racink; 18-11-2007, 12:39.
Comment
-
-
Originally posted by Racink View PostVärinävaimennin pois ja sen alla näkyy merkki, nuiniinku -> http://www.btcf.fi/forum/attachment....0&d=1109153658.
Kun tuo on kohallaan niin nokkapyörän merkki kohalleen, remmi oikeaan kireyteen, pyöräytä kierros moottoria ja tarkista että merkit pysyivät kohillaan ja ei muutakuin rojut takasin paikalleen, ei enää mitään merkkejä tartte värinavaimentimesta katella.
Comment
-
Comment