joo eli kaverin käskin irrottaa virranjakajan ja tämä teki työtä käskettynä vetäs ylös virranjakajan ja se akseli lähti siitä mukana ja putos sit sopivasti siitä raosta sinne öljypohjaan,millä ihmeellä sen sieltä pois ottaa?tuttu kyllä sanoi ettei se sielä peraatteessa mitään haittaa ku se sielä pohjassa makaa ettei tee vahinkoo,toinen akseli on varaosakoneessa mulla siihen.niin ja konehan on m20b20
Announcement
Collapse
No announcement yet.
virranjakajan akseli öljypohjassa
Collapse
X
-
Originally posted by [biohazard] View Postno voe perkele.oisko sulla mitää hyviä neuvoja miten sen ö-pohjan sais helpoiten/nopeiten poisa
Lelu: "315" -83 "THE RACER"
EX: Astra 2.0 sport -00
EX: 320i Touring -89"Emma"
EX: 528i -84 "IGOR"
EX:Vectra -93 "IKE"
EX: 518i -87 "WanhaHerra"
EX:316 -88 "ruttureplica"
EX:316 -86
-MME connection-
-BTCF absolutistit team-
Comment
-
-
Mahdoton juttu...Veliseni
Originally posted by [biohazard] View Postjoo eli kaverin käskin irrottaa virranjakajan ja tämä teki työtä käskettynä vetäs ylös virranjakajan ja se akseli lähti siitä mukana ja putos sit sopivasti siitä raosta sinne öljypohjaan,millä ihmeellä sen sieltä pois ottaa?tuttu kyllä sanoi ettei se sielä peraatteessa mitään haittaa ku se sielä pohjassa makaa ettei tee vahinkoo,toinen akseli on varaosakoneessa mulla siihen.niin ja konehan on m20b20
Mikäli kuitenkin olet tehnyt ihmeen ja todistat toisin kuin väittämäni niin uskon toki sinua eihän sitä ihmeelle mitään voi...kysymys onko kone L-jetronikilla vai motronikilla.
325E
Comment
-
-
Originally posted by 325E View PostEn oikein usko juttuasi koska lohkossa on neulalaakeri ja kuusiokolomainen akseli sisältää molemmissa päissä stopperin no:11 41 1 280 950 joita on kaksi akselin molemmissa päissä joten on mahdotonta koko akselin irtoaminen ilman että, irroitetaan öljypumppua se se tarkoittaa 3-kpl 8mm pultin irroittamista ja niitä ei pysty irroittamaan ilman öljypohjan irroittamista.
Mikäli kuitenkin olet tehnyt ihmeen ja todistat toisin kuin väittämäni niin uskon toki sinua eihän sitä ihmeelle mitään voi...kysymys onko kone L-jetronikilla vai motronikilla.
325E
Comment
-
-
Originally posted by 325E View PostEn oikein usko juttuasi koska lohkossa on neulalaakeri ja kuusiokolomainen akseli sisältää molemmissa päissä stopperin no:11 41 1 280 950 joita on kaksi akselin molemmissa päissä joten on mahdotonta koko akselin irtoaminen ilman että, irroitetaan öljypumppua se se tarkoittaa 3-kpl 8mm pultin irroittamista ja niitä ei pysty irroittamaan ilman öljypohjan irroittamista.
325E
Lopetappa trollailu tai ota omat aivosi käyttöön, uskon että vallan hyvin tiedät, että motronic moottoreissa virranjakaja ei ole öljypumpunakselin lähettyvilläkään.Olli.
Comment
-
-
Itse ainakin sain ongittua sen akselin pois kun teki töitä hetken aikaa sellaisella kaupallisella magneettivarsi "onkimella"
Ei kylläkään pudonnut pohjalle asti vaan jäi hiukan vinoon sinne pohjalle. Öljyt piti kuitenkin laskea että edes näki tehdä töitä.
Itse heitin ne muoviset prikat mäjelle kun olivat jo molemmat pahasti murtuneet. Ei niillä muuta tekoa olekkaan kuin ettei käy tuota tiputus ilmiötä kun irrottaa jakajan tai sen kannen(motronic)
Comment
-
-
Ei ole tarkoitus..trollata vaan keskustella asiallisesti.
Originally posted by next View PostItse ainakin sain ongittua sen akselin pois kun teki töitä hetken aikaa sellaisella kaupallisella magneettivarsi "onkimella"
Ei kylläkään pudonnut pohjalle asti vaan jäi hiukan vinoon sinne pohjalle. Öljyt piti kuitenkin laskea että edes näki tehdä töitä.
Itse heitin ne muoviset prikat mäjelle kun olivat jo molemmat pahasti murtuneet. Ei niillä muuta tekoa olekkaan kuin ettei käy tuota tiputus ilmiötä kun irrottaa jakajan tai sen kannen(motronic)
Älä ymmärrä väärin ..tarkoitus ei ole trollata kuten joku kaveri heitti kehiin...ymmärrän toki missä prikat on ja tiedän kun vanhoja käsittelee ne tosiaan murenee käsiin...
olen ne ostanut orggiksena kai ne on jotakin nailonia...
Kaikesta voi keskustella eikä alkaa sotkemaan topiikkia ...
minä haluan auttaa ja keskustella asiasta koska se on kiinnostava ja nythän se selvisi mikä oli vika kun akseli tippui öljypohjaan...
Oletko uusinut sitä lohkossa olevaa neulalaakeria itse uusin sen aina kun teen koneen myös sen alumiini kannen mikä tulee lohkoon vaikka se on tyyris ja siinä on sisällä samankokoinen neulalaakeri kuin lohkossakin on en ole viitisinyt kaivertaa sitä siitä alumiini natsasta irti vaikka se säästäisi paljon...
325E
Comment
-
-
Originally posted by Rocla View PostToi m20 aksli öljypohjassa on kyllä aikansa klassikko ja aina aiheuttaa mahtavan vitutuksen.
Omasta e21:stä sain ongittua propun reiästä sen magneetilla pois, kaverin e30:stä en saanut.
Comment
-
Comment