Lainataas vähä topikkia kun sattuu olemaan tarkoitukseen niin sopiva. Eli mikä on tuon nokka-akselinasentotunnistimen tärkein funktio? Entä miten viallinen tunnistin oireilee?
Lainataas vähä topikkia kun sattuu olemaan tarkoitukseen niin sopiva. Eli mikä on tuon nokka-akselinasentotunnistimen tärkein funktio? Entä miten viallinen tunnistin oireilee?
Siis sehän haistelee että kummalla kierroksella alakerta on yläkertaan nähden. Eli kumpi on sytytys vuorossa ylhäällä olevista mukeista (1/6 2/5 3/4) ja näin ohjaus osaa antaa oikeeseen tulppaan kipunaa. Jos tätä tarkotit funktiolla?
Oireista voi kertoa joku joka niistä kärsii.
MTech II + Azev A //M20 “Baby Six“ Engine.- All Muscle, no Fat!
+Volvo V70 hYrskYttimellä & Honda Hornet
jaa ei siinä mitään huomattavaa oiretta ole ainakaan minulla ollut auto käy ihan moitteettomasti ilman tuota anturiakin.. mulla oli se rikki selvisi pistokkeessa että on rikki.
No niin.. Eli vikakoodien luvullahan tuota pitäis kyl käyttää mut voiko vikana ilmaantua voimakasta nykimistä 1 ja 2 vaihteella täysiä kiihdyttäessä?:think heti ku ensimmäisen kerran nykäisee ni samalla syttyy tuo luiston eston merkkivalo:think yks kaveri oli sitä mieltä että lambda olis menny mut bensan syönti on ihan normaalia ja kone käy kyllä tosi nätisti (lämpimänä ja kylmänä eikä humppaa tyhjä käyntiä ym. Lambda oireita ei ole ollu ku tuo nykiminen) mut täysiä kiihdyttäessä ihan ku joku polkisi jarruja pohjaan n. 1000 kierroksen välein?... Kakkos vaihteella nykiminen kyllä vähän vaimenee ja esiintyy vasta kierrosalueen lopussa mut ykkösel on erittäin voimakasta ja ihan koko kierrosalueen alusta loppuun nykii vika alkoi tuossa viimeviikolla ja tuntuu että voimistuu vaan aina ku yrittää täysiä kiihdyttää... Ja sanotaan nyt vielä että on kyllä tehojakin hukassa ku en jätättäny 1.9 td boraa kiihdytyksessä metriäkään ärsyttävä vika ku töihin pitää joka päivä kuitenki kulkea ja ei pysty kiihdyttämään kunnolla.. Autohan on e36 323i vm. 95
Comment