kysyppä siltä ad:n myyjältä et jos auto menee kytkin pohjas vaihde päällä eteenpäin!!kuka maksaa jos kaikki pitää tehdä uudestaan. monesti nois tarvike paketeis kytkinlevy on liian paksu.näin on käyny muutamis mersuis ja bemareis et vain alkuperäinen levy on sinne "istunu".
Announcement
Collapse
No announcement yet.
1996 523i kytkinremonttia tiedossa...
Collapse
X
-
Originally posted by kovaluu1 View Postkysyppä siltä ad:n myyjältä et jos auto menee kytkin pohjas vaihde päällä eteenpäin!!kuka maksaa jos kaikki pitää tehdä uudestaan. monesti nois tarvike paketeis kytkinlevy on liian paksu.näin on käyny muutamis mersuis ja bemareis et vain alkuperäinen levy on sinne "istunu".
Bemarin orkkis kytkinosat on tehny Sachs tai LukAjamisen iloa vuoden jokaisena päivänä.
Comment
-
-
kaveri osti luk:n tekemän tarvikelevyn ja se oli alkuperäiseen verrattuna muutaman millin paksumpi jonka johdosta auto meni tosiaankin vaihde päällä ja kytkin pohjas eteenpäin. miks näin kävi kun periaattees sekin oli "alkuperäinen" paketti mutta tarvikeliikkeestä ostettu.oisko tarkempi syyni laadun valvonnas kun tavaraa menee autotehtaille vai saiko sitten maanantai kappaleen. onhan se sama ero jarrupaloissakin..yleensä alkuperäinen kestää kauemmin kuin tarvike.
Comment
-
-
Itse varustaisin vielä varmuuden välttämiseksi korjaamolle mukaan uudet stefat vaihdelaatikon takapäähän. Eli siihen kardaaniakselin juureen,ja vaihteensiirtotangon juureen. Kuseksivat vissiin melko yleisesti ja ne helppo viskata paikalleen kun lotju irti.
olikohan jotain ~30€ Hartikaisen tiskillä..
Comment
-
Comment