Kyllä sille varaosanumero löytyy ainakin realoemista. Miksi ihmeessä tarvitset täysin uuden lohkon?:think Niitä nyt käytettynäkin vielä saa hyväkuntosena. Ja kyllähän sen nyt koneistamalla saa lähes uuttavastaavaan kuntoon.
E30 325i Cabriolet M-Tech2 ´91 M52 projekti E30 316 4d '89 E36 M3 Coupe '93 F30 318d '13
No ehjiä alakertoja kuitenkin nyt KOHTUU rahaan vielä löytyy. En ainakaan itse kyllä keksi mitään syytä miksi kunnostettavaan moottoriin pitäisi väkisin ostaa UUSI lohko. BMWFANS antaa uuden lohkon(sisältäen ilmeisesti männät) hinnaksi 1675 €. tuohon rahaan tekee jo käytetystä parikin uudenveroista...
MUTTA, tosiaan aika mutupohjalta tässä kommentoin ton hinnan suhteen, että ehkäpä se kannattaa selvittää vaikka sieltä merkkiliikkeestä.
E30 325i Cabriolet M-Tech2 ´91 M52 projekti E30 316 4d '89 E36 M3 Coupe '93 F30 318d '13
no sepä se sitten varsinainen guru olikin,riippuu tietysti kuinka paljon meinaa porata,mutta jos nyt siitä ensimmäiseen tai toiseen ylikokoon mennään eli 0,25-0,5mm,niin ei varmasti yhtään kärsi alkuperäiseen verratuna kestävyys.
E24 635csi
M-B W140
Citroen c4 coupe
H-D sportster chopper
Kodin remontit kattavasti ammattitaidolla
Myös autohuollot,remontit,lohko/säteilylämmitinasennukset tampereella.
Yhteydet privalla tai allaolevien sivujen kautta www.mpanet.fi
no sepä se sitten varsinainen guru olikin,riippuu tietysti kuinka paljon meinaa porata,mutta jos nyt siitä ensimmäiseen tai toiseen ylikokoon mennään eli 0,25-0,5mm,niin ei varmasti yhtään kärsi alkuperäiseen verratuna kestävyys.
Ei poraaminen lohkoa huononna vaan kenties jos laittaa huonot männät siis merkiltään, ja taas toimivat männät ovat esim. KS ja Mahle..
Vanhan lohkon puolesta puhuu se että, lohko vanhenee ja ja sen eläminen loppuu varmaan ainakin 500-tonnin jälkeen jota Saksan tuonti härvelit ovat kaikki konsanaan vaikka niillä on ajettu "Mittariin" 120-200-tonnia no se siitä "totuudeta"...(sen uskoo se hölmö joka haluua rahalleen muka enemmän vastinetta ja niitä on paljon).
Siis kun ns. vanhentunut lohko uudelleen koneistetaan niin sen mittatarkuudet pysyvät sitten kohdallaan paremmin kuin täysin uusi lohko, on se nähty linjahoonauksen suhteen esim.runkolaakerilinja...eli kun linjahoonaus tehdään siitä tulee lopputuloksena huippua tämä pätee lohkoon kaikkiin koneistuksiin myös "Poraukseen".
Mitä "Guruihin" tulee se asia pätee myös "Joulupukkiin" jokainen uskoo asiaansa ja saamaansa palveluun pääasia että, asiakas on tyytyväinen.
Comment