Niin eli minulla on tehtävänä etsiä tyttöystävälle "kauppakassia" ja nyt olis yksi perus 316 viimeistä vuosimallia tarjolla joka nakutta, mutta onko nokkakseli kulutustavaraa tässä uudemmassa motissa aivan kuin m40 koneessa? Jos pelkät nostimet pitää ääntä niin ei niiden vaihto ole kovin kallista mutta nokka maksaa jo aikas paljon ja en halua sikaa säkissä joten olisi kiva tietää muiden kokemuksia?! Searchilla löytää, mutta ei juuri m43 naktus ongelmia Auttakaahan tyhmempää
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M43 kummastuttaa
Collapse
X
-
Originally posted by B-lövan View PostNiin eli minulla on tehtävänä etsiä tyttöystävälle "kauppakassia" ja nyt olis yksi perus 316 viimeistä vuosimallia tarjolla joka nakutta, mutta onko nokkakseli kulutustavaraa tässä uudemmassa motissa aivan kuin m40 koneessa? Jos pelkät nostimet pitää ääntä niin ei niiden vaihto ole kovin kallista mutta nokka maksaa jo aikas paljon ja en halua sikaa säkissä joten olisi kiva tietää muiden kokemuksia?! Searchilla löytää, mutta ei juuri m43 naktus ongelmia Auttakaahan tyhmempää
Mutta minkäänlaista naputusta ei oman autoni koneesta ainakaan kuulunut, tai ainakaan mitään M40 koneeseen verrattavaa (sellainen on myös löytynyt aikoinaan). Joten onkohan ajettu huonoilla öljyillä tai jäänyt vaihtovälit vähän pitkiksi?
Tosin öljylaatukin voi vaikuttaa siihen, joten esim. Castrolit sisään ja jos naputtaa edelleen niin jotain häikkää varmaan on?sigpic
Nykyiset: BMW E91 320dA -11, E46 320d -02, BMW E30 M50 projekti
ex: BMW E91 320dA -08, MB E200cdi -06, E36 316i -96, E30 316i -89
-
-
Onkohan ajettu huonoilla öljyillä tai jäänyt vaihtovälit vähän pitkiksi?
Tosin öljylaatukin voi vaikuttaa siihen, joten esim. Castrolit sisään ja jos naputtaa edelleen niin jotain häikkää varmaan on?
Kyllä minä sen varmaan lunastan itselleni sen verran halpa on, Käytän sitten fortea koneessa ja castrolit sen perään ja toivon parasta muuten vaihdan nosturit ja siinä seE36///M3 -97 3.2 Cab.
ex. E39 525 Msport -01
ex. E39 530D Msport -02
ex. E39///M5 -00 4.9
ex. e36 320 touring "sport" -96
ex. e39 523 Msport -00
Comment
-
Comment