Tänään vaihdettu vesipumppu/termari ja rupesi ihmetyttään kun lämmöt nousee melkein 100 asteeseen viisarin silti ollessa keskellä.Mikähän on ton -97 e39:sin normaali lukema mihin lämmöt nousee?.Ilmattu on ja pitäisi olla kunnolla tehty.Toinen kysymys on että millä ton (!) valon saa nollattua jarrurempan jälkee?.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Jäähdytin nesteen lämpötila.
Collapse
X
-
Originally posted by Jason View PostTänään vaihdettu vesipumppu/termari ja rupesi ihmetyttään kun lämmöt nousee melkein 100 asteeseen viisarin silti ollessa keskellä.Mikähän on ton -97 e39:sin normaali lukema mihin lämmöt nousee?.Ilmattu on ja pitäisi olla kunnolla tehty.Toinen kysymys on että millä ton (!) valon saa nollattua jarrurempan jälkee?.ei ne tehot vaan se kuski...
Comment
-
-
Originally posted by Jason View PostTänään vaihdettu vesipumppu/termari ja rupesi ihmetyttään kun lämmöt nousee melkein 100 asteeseen viisarin silti ollessa keskellä.Mikähän on ton -97 e39:sin normaali lukema mihin lämmöt nousee?.Ilmattu on ja pitäisi olla kunnolla tehty.Toinen kysymys on että millä ton (!) valon saa nollattua jarrurempan jälkee?.BMW PREMIUM
BMW E46 318
Comment
-
-
Originally posted by Valkman View PostItselläkin -99 535 ja lähes 110 astetta "parhaimmillaan/pahimmillaan". Seilaa väliä 106-109 normaalisti.ex:
F10 & R55
E91 320i, R55 Mini Cooper Clubman, E39 523i, E61 520d, E39 525i touring, E46 320i, F10 520d, E91 320d, E39 M5, E60 520i, E46 330Ci, E39 525i, E36 325iA coupe, E36 320i Cabrio, E39 523i, E39 523iA, E36 318iS coupe M-Technic, E32 735i Kailine, E34 530i M-Technic touring, E34 540i, E30 316i, E30 325iA cabrio, E34 525tds touring, E34 535i M-Technic, E36 318iS coupe, E34 520iA, E30 318i, E30 316i, E30 316
Comment
-
-
itellä e39 525 vm98 lämmöt noin 106 astetta näin talvella kun termari aukee niin käy siellä 90 hujakoilla ja nousee taas-Hämeenlinnan Hinauspalvelu 0400-982944/24H
-Ovien avaukset/Tankin tyhjennykset
-Voimaa.com Ohjelmoinnit
-Vikakoodien lukua/Ohjelmoinnit
-Ilmastointi huolto alkaen 69€
Ei ole sellaista ongelmaa, jota ei raaka voima ja tekninen tietämättömyys ei ratkaisisi.
GMC Topkick C6500 rollback -95
Ford F-350 4X4 Wrecker -97
E46 330xiA -02
Chrysler neon -99
Comment
-
-
Tänään huomasin tullessani ajosta että sammuttamisen jälkeen kuului jostain pulputusta.Syylärissä pulputti ja korkin aukasun jälkeen tunki nesteitä pihalle.Lämpöviisari ei noussut vaan jökötti keskellä.Salavalikosta lämpötila näytti 103 astetta.Sitä ennen panin merkille että puhalluksen ollessa viileällä lämmöt nousee noin sataan ja kun laittaa lämmöt täysille niin tippuu 93 asteseen.Lisätään vielä että sisälle tulee lämmintä normaalisti ja viisari ei seilaa.Jollain vinkkejä mistä vois johtua vai vaihdanko jopoon?.Volvo v70 2.4T
ex BMW 528 touring -97
Comment
-
-
Originally posted by Jason View PostTänään huomasin tullessani ajosta että sammuttamisen jälkeen kuului jostain pulputusta.Syylärissä pulputti ja korkin aukasun jälkeen tunki nesteitä pihalle.Lämpöviisari ei noussut vaan jökötti keskellä.Salavalikosta lämpötila näytti 103 astetta.Sitä ennen panin merkille että puhalluksen ollessa viileällä lämmöt nousee noin sataan ja kun laittaa lämmöt täysille niin tippuu 93 asteseen.Lisätään vielä että sisälle tulee lämmintä normaalisti ja viisari ei seilaa.Jollain vinkkejä mistä vois johtua vai vaihdanko jopoon?.
Monesti alkaa kiehumaan yli kun avaa korkin. Ei muutakuin kylmänä nesteen lisäys oikea määrä ja antaa jopon olla vielä seinän vierustalla.
Comment
-
Comment