pistin tossa koneeseen jäähdytys nestettä rempan jälkeen ja käyttelin sitä ja ilmasin siitä termostaatti kotelon päältä. mutta silti lämmöt nousee pirun äkkiä ja kauhee porina kuuluu letkuista ja kuuluuko tuolla paisunta säiliössä olla painetta mulla omasta mielestäni on siellä liikaa painetta. mikäköhän vois olla vikana, ite aattelin että voiskohan tuo kansi olla halki että se päästää paineen tuonne vesi tilaan ja sen takia vesi ei kierrä. :( kertokaas kaikki minkä tuohon vaivaan keksitte.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
m20 lämmöt ei pysy kurissa
Collapse
X
-
Visko rikki?
Poriseeko paisuntasäiliössä?
Onko moottoriöljy harmaata/ruskeata?
Kunnolla ilmattu?
Vesipumppu kunnossa?
Joillain korjaamoilla on käytössä ns.testerilitku (en muista oikeaa nimeä) jonka sekaan imetään auton omaa jäähdytysnestettä,muuttaa väriä mikäli seassa on pakokaasuja--->kansi halki"Suck my dick!"
-Ron Jeremy
-
-
No on kumma jos ei m20 ilmaannu.
Olen aina tehnyt näin:
Ilmaus ruuvi auki. Kaadetaan vettä niin paljon kun menee. Kone käyniin. Tippa vettä jos näyttää siltä. Ilmaus ruuvi kiinni. Antaa käydä koneen niin lämpöseks kunnes termari aukee. Lisäillään vettä jos tarvii. Korkki kiinni ja radalle.
Sen muistan että m10 oli tosi vittumainen ilmaa mutta toi m20 menee tupakkaa poltellessa. Sulla on termari rikki, syyläri tukossa/paskanen, vesipumppu rikki. Tai sitten jo mainittu visko.- 2006 Mustang cabriolet
- Sleekcraft Enforcer 28'
Comment
-
-
termari toimi se kokeiltiin. ton vesipumpun vois vaihtaa siihen. en kyl tiiä miten se ois rikki visko toimi mun vanhassa koneessa hyvin. voiskohan toi kansi olla menny halki koska vanhassa koneessa missä se oli ollu kiinni niin siitä oli kansipahvi menny ja kansi oli mun omien mittauksien :lol: mukaan ennen koneistamoon vientiä aika kieroe30 316 ja e34 520 e46 320d
Comment
-
-
Originally posted by Wittu_jooNo on kumma jos ei m20 ilmaannu.
Olen aina tehnyt näin:
Ilmaus ruuvi auki. Kaadetaan vettä niin paljon kun menee. Kone käyniin. Tippa vettä jos näyttää siltä. Ilmaus ruuvi kiinni. Antaa käydä koneen niin lämpöseks kunnes termari aukee. Lisäillään vettä jos tarvii. Korkki kiinni ja radalle.
Sen muistan että m10 oli tosi vittumainen ilmaa mutta toi m20 menee tupakkaa poltellessa. Sulla on termari rikki, syyläri tukossa/paskanen, vesipumppu rikki. Tai sitten jo mainittu visko.
Hyvä konsti on laittaa 1,5 litran limupullo väärinpäin paisarin päälle, ilman korkkia ja pohja pois leikattuna tietenkin. Siitä kun kaatelee niin a) osuu paremmin :lol: b) nesteet tuntuivat uppoavan paremmin. B-kohta johtunee samasta asiasta kuin auton keulan ylösajamisen vaikutus.E39 520iA -02
Comment
-
-
Originally posted by Tukstemun taas ei ole koskaan tarvinu ees ilmata tota m20, kaatanu vaan vedet sisään, auto käyntiin ja vähän pumppaillu kädel ala- ja ylävesiletkuja. Ja aina on pelannu ihan hyvin.
Mielestäni yksi helpoimpia hommia..
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Originally posted by T3Sama mulla. Joskus tuntuu, että toiset huvikseen kirjottelee kuinka vaikeaa tuo homma muka on.
Mielestäni yksi helpoimpia hommia.
AIheeseen: Ymmärsin että veit kieron kannen koneistamolle plaanattavaksi ilman että sitä koeponnistettiin?
Sori vaan, mutta typerää... Enkä nyt tarkoita sitä Hondaa.
Comment
-
Comment