Announcement

Collapse
No announcement yet.

m20 lämmöt ei pysy kurissa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Cee.Koo
    Bimmer Fanatic
    • Mar 2004
    • 354
    • Twilight zone

    #31
    bmwmihe kirjoitti:
    Originally posted by bmwmihe
    menee asian viereen mut mikä ero laakereissa on?
    m20:sen runkolaakerien malli vaihtuu -88, eli uudemman malliset laakerit on samanlaiset kuin m50:sen laakerit. Lukitus kynnet on erilaiset ja laakerien malli myös erilainen. Vanhassa on öljyura myös ns. painepuolella eli pukkiin tulevassa liuskassa kun taas uudemmassa on pukkiin tuleva liuska sileä
    With jap crap, life sucks and then you die

    Comment

    • Sami320
      Bimmer Rookie
      • Apr 2004
      • 169
      • Lahti

      #32
      EI TOIMI PAS** VIELÄKÄÄN

      elikkä lohko on vaihdettu ja kansi koeponnistettu ja kasattu. Mutta kun löin käyntiin niin toimi hyvin ja kävi varmaan jonku puol tuntia ja lämmöt oli kohillaan mutta sitten nous lämmöt hetkellisesti vähän enemmän ja sit tuli taas vedet ulos vanhaan malliin eli voisko toi koeponnistus olla epäonnistunut.

      eli
      lohko vaihdettu
      kansi koeponnistettu
      uusi vesipumppu
      ja tietenki uusi kansipahvi
      e30 316 ja e34 520 e46 320d

      Comment

      • Juiza
        Bimmer Rookie
        • Sep 2004
        • 164
        • Lappeenranta

        #33
        Siis huh, huh.
        Harvemmin ne koeponnistukset epäonnistuu. Ja pahvi on varmasti oikean mallinen? Ei nyt tuu muuta mieleen. Toivottavasti saat toimimaan!
        M535i -85
        M5 -89

        Comment

        • Sami320
          Bimmer Rookie
          • Apr 2004
          • 169
          • Lahti

          #34
          pahvi on lahden kansityöstä ostettu. joten kyl kai se on oikee.
          e30 316 ja e34 520 e46 320d

          Comment

          • m-power
            Bimmer Fanatic
            • Feb 2003
            • 731
            • TAMPERE

            #35
            ettei syyläri ole tukossa........letku väärässä reiässä......rupee loppuun vaihtoehdot....aukeeko termari....ota kokonaan pois ja koita...
            sitä saa mitä tilaa

            http://www.btcf.fi/showcar.php?id=420

            R.I.P. 327i
            R.I.P. 535i
            audi a6 2.7 t

            Comment

            • juice777
              BTCF Member
              • May 2004
              • 230
              • E-P

              #36
              olisko lämppärin kennolle menevät vesiletkut menneet väärinpäin :?: kannelta alempaan ylemmästä paluu termarille.. tekee ilmalukon jos väärinpäin :shock:
              -E21-

              Comment

              • Miku
                Bimmer Enthusiast
                • Feb 2003
                • 2624
                • Kajaani

                #37
                Heh

                Heh... joutuuko joku muuki taisteleen lämpöjen kans.. mä taistelin ja pitkään ja nyt onneksi toimii.

                Onks varma et visko toimii... Siis kyllähä se siinä pyörii vaik oiski rikki mut sitte ku lämmöt alkaa nousta niin nappaappa kiinni siitä siivestä :lol:
                Jos rikki niin se pysähtyy siihen eli se vaa pyörii löysänä siinä. Jos ei pysähdy niin pitäis toimia... Mulla myös temppuili et välillä toimi ja välillä ei. Teeppäs jollain mieleisellä patentilla se visko jäykäksi ja kokeile sit tai vaikka sähköflektin kans kokeile.
                TEAM "Peli Menetetty"
                Nyt:
                E30 325i bagged m20b28 stroker cabriolet
                E30 320i 2d m20b27 tic project
                E38 728ia
                E46 316i sedan
                Ex:
                3xE39 4xE36 1xE34 3xE30 4xE21

                Comment

                • Sami320
                  Bimmer Rookie
                  • Apr 2004
                  • 169
                  • Lahti

                  #38
                  joo oon kyl yrittäny ilman termaria mut ei eroa toimintaan. pitää vielä yrittää pelata noitten vesi letkujen kanssa. eli jos ne on väärin voiko se tietyssä lämpötilassa täräyttää vedet ulos.
                  e30 316 ja e34 520 e46 320d

                  Comment

                  • DerBomber
                    Newbiemmer
                    • Feb 2014
                    • 11
                    • Apinalahti

                    #39
                    T

                    Tällaisen vanhan topicin löysin joka koskettaa läheltä omaa ongelmaa, eli m20B25:n laittelin tuohon kesärassiin, ja ongelma seuraavanlainen, kun sain auton kasaan, niin koitin että lähtee pyörimään, ja annoin pyöriä ehkä 10.sek ilman nesteitä, sitten vesiletkut ja muut paikalleen, nesteet sisään ja käyntiin, saman tien alkaa työntämään nesteitä paisarista ulos, eli tekee järjettömän paineen heti käynnistettäessä, ja sammuu heti.vesipumppu uusi, lohko ja kansi taatusti ehjiä. Mikä perkele nyt on, Vedet kun laskee pois ja laittaa käymään niin ei ongelmaa.

                    Comment

                    Working...
                    X
                    😀
                    🥰
                    🤢
                    😎
                    😡
                    👍
                    👎