Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kireämpi nokka

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Shied
    Newbiemmer
    • Aug 2007
    • 2

    Kireämpi nokka

    Moro,

    Mistäs saisi tilattua kireempiä nokka-akselia? Ja paljon niillä on hintaa per/akseli? Auto on e36 325i. Ja sitten kannattaako ostaa tuollainen halpis lastu vai ihan kunnollinen?
  • Cell
    Bimmer Enthusiast
    • Jun 2004
    • 7037
    • Uusikaupunki

    #2
    Pakonokkaa ei aluksi kannata vaihtaa, katukäyttösessä se vakio riittää ja on päästöjen kannaltakin ihan jees. Schrickiltä vaikkapa uutta imunokkaa, ovh suomessa reilu 600e. Lastuilla voit heittää vesilintua, jos haluat käyttöalueelle voimaa niin penkissä se on säädettävä, ennakot on rajummalla nenällä aika erilaiset kun vakiolla ja tuohon sinun autoosi se säätö sentään onnistuu. Nokkia löytynee saksasta halvemmalla, myös dbilaksen tuotoksia voi katsella, ovat ihan asiallisia.

    Omia mielipiteitä, vaihtoehtoisia saa esittää.
    325i -08
    i3 REx -17
    M5 -98 Imolarot
    535i -90 N/A project (maatumassa)

    Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05

    Comment

    • visa e36
      BTCF Member
      • Jan 2005
      • 753
      • Järvenpää

      #3
      Originally posted by Cell View Post
      Pakonokkaa ei aluksi kannata vaihtaa, katukäyttösessä se vakio riittää ja on päästöjen kannaltakin ihan jees. Schrickiltä vaikkapa uutta imunokkaa, ovh suomessa reilu 600e. Lastuilla voit heittää vesilintua, jos haluat käyttöalueelle voimaa niin penkissä se on säädettävä, ennakot on rajummalla nenällä aika erilaiset kun vakiolla ja tuohon sinun autoosi se säätö sentään onnistuu. Nokkia löytynee saksasta halvemmalla, myös dbilaksen tuotoksia voi katsella, ovat ihan asiallisia.

      Omia mielipiteitä, vaihtoehtoisia saa esittää.
      Eikös tuo vakio imunokka kannattanut laittaa pakonokaksi? Schrickin pakonokan asteethan taisi olla aika lähellä vakio imunokkaa?
      Nykyiset
      -63 Pontiac Catalina convertible
      -05 E53 X5 3.0d

      Comment

      • Cell
        Bimmer Enthusiast
        • Jun 2004
        • 7037
        • Uusikaupunki

        #4
        Kannattaa ja kannattaa, se riippuu mitä haluaa. Asteilta ja nostoltaan se on lähellä schrickiä, mutta sopiiko se sitten kiinnitysten puolesta, en tiedä, ajoitukset joutuu varmasti ainakin arpomaan itse. Lisäksi tuo muutos syö alhaalta voimaa tarjoamatta välttämättä mitään suurta ylhäällä, ja voi tulla päästöongelmia jos haluaa säilyttää motronicin. Kulutus ainakin nousee normikäytössä.
        325i -08
        i3 REx -17
        M5 -98 Imolarot
        535i -90 N/A project (maatumassa)

        Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎