Ok, elikkäs M20:sen turbottelijat HOX!
Kaveri tossa kyseli multa, mutten osaa vastata.
Muut hommat hanskassa, mutta tämä öljynkierto kohtuu pimennossa mullakin.
Pakko näin autonasentajanakin myöntää etten tajua itsekään noista liittimistä ja letkuista hevonvittuakaan.
Elikkä M20B25 on pukissa kiinni ja turbon öljynkierto pitäis vääntää.
Sen verran tiedän, että paluu lohkoon/öljypohjan yläosaan ja otto öljynpaineanturilta.
MUTTA, lisäksi pitäisi asentaa öljynjäähdytin, öljynpainemittari, öljynlämpömittari ja turboja on kaks
.
Eli letkua saa vetää....
Tällästä mietein:
Ryöstölaippa suodattimelle, jossa lähdöt ahtimille ja liitännät mittareiden antureille.
Ryöstölaipalta kiertää öljy pissapojan säilön viereen sijoitettuun siirtolaippaan, jossa kiinni öljynsuodatin.
Siirtolaipalta kierto öljynjäähdyttimelle.
Teräspunosletkuilla ja Dieselin öljypumpulla tietenkin.
Eli miten itse toteuttaisitte?
Kaveri tossa kyseli multa, mutten osaa vastata.
Muut hommat hanskassa, mutta tämä öljynkierto kohtuu pimennossa mullakin.
Pakko näin autonasentajanakin myöntää etten tajua itsekään noista liittimistä ja letkuista hevonvittuakaan.
Elikkä M20B25 on pukissa kiinni ja turbon öljynkierto pitäis vääntää.
Sen verran tiedän, että paluu lohkoon/öljypohjan yläosaan ja otto öljynpaineanturilta.
MUTTA, lisäksi pitäisi asentaa öljynjäähdytin, öljynpainemittari, öljynlämpömittari ja turboja on kaks

Eli letkua saa vetää....
Tällästä mietein:
Ryöstölaippa suodattimelle, jossa lähdöt ahtimille ja liitännät mittareiden antureille.
Ryöstölaipalta kiertää öljy pissapojan säilön viereen sijoitettuun siirtolaippaan, jossa kiinni öljynsuodatin.
Siirtolaipalta kierto öljynjäähdyttimelle.
Teräspunosletkuilla ja Dieselin öljypumpulla tietenkin.
Eli miten itse toteuttaisitte?
Comment