Onko M10 4v laatikoissa vaijeritoiminen nopeusmittari ja jos on niin onko minkälainen homma saada sähkötoimiseksi, kun on uusi vdo mittaristo ja 5v getrag 240. Eikös perässä ole kuitenkin aina paikka anturille?
-Tero
Onko M10 4v laatikoissa vaijeritoiminen nopeusmittari ja jos on niin onko minkälainen homma saada sähkötoimiseksi, kun on uusi vdo mittaristo ja 5v getrag 240. Eikös perässä ole kuitenkin aina paikka anturille?
-Tero
Tämä liittyy jollain tavalla tähän aiheeseen: Eli mittariston vaihto kierrosluvuttomasta kierrosluvulliseen. Koitin searchilla hakea tietoa, mutta ei välittömästi tullut vastaan. Mistä vakiomallinen kierroslukumittari saa tietonsa? Onko sillä oma anturinsa jossain päin voimalinjaa? Tällä hetkellä käytössä tarvikevarvikello, joka ottaa pulssinsa puolalta. Onko anturi kaiken mallisissa autoissa valmiina, vai pitääkö se asentaa jonnekin mittariston vaihdon yhteydessä? Moottorina on 1,8 kaasari.
Onko M10 4v laatikoissa vaijeritoiminen nopeusmittari ja jos on niin onko minkälainen homma saada sähkötoimiseksi, kun on uusi vdo mittaristo ja 5v getrag 240. Eikös perässä ole kuitenkin aina paikka anturille?
-Tero
Tämä liittyy jollain tavalla tähän aiheeseen: Eli mittariston vaihto kierrosluvuttomasta kierrosluvulliseen. Koitin searchilla hakea tietoa, mutta ei välittömästi tullut vastaan. Mistä vakiomallinen kierroslukumittari saa tietonsa? Onko sillä oma anturinsa jossain päin voimalinjaa? Tällä hetkellä käytössä tarvikevarvikello, joka ottaa pulssinsa puolalta. Onko anturi kaiken mallisissa autoissa valmiina, vai pitääkö se asentaa jonnekin mittariston vaihdon yhteydessä? Moottorina on 1,8 kaasari.
Mikä auto? Jos e30 tai e28 niin ihan bolt on asennus, liittimet on valmiina.
Tämä liittyy jollain tavalla tähän aiheeseen: Eli mittariston vaihto kierrosluvuttomasta kierrosluvulliseen. Koitin searchilla hakea tietoa, mutta ei välittömästi tullut vastaan. Mistä vakiomallinen kierroslukumittari saa tietonsa? Onko sillä oma anturinsa jossain päin voimalinjaa? Tällä hetkellä käytössä tarvikevarvikello, joka ottaa pulssinsa puolalta. Onko anturi kaiken mallisissa autoissa valmiina, vai pitääkö se asentaa jonnekin mittariston vaihdon yhteydessä? Moottorina on 1,8 kaasari.
Puolalta tulee tieto kierroksista mittarille ilman mitään antureita.
Mikä auto? Jos e30 tai e28 niin ihan bolt on asennus, liittimet on valmiina.
Juu, E30 on kyseessä. Se tosiaan jäi mainitsematta. Hyvä tietää, että käy noin helposti. Mittariston skaalaus taitaa olla erilainen 4- ja 6-sylinterisellä, mutta siitähän onkin jo hyvin tietoa foorumilla.
Comment