Kylmänä kun laittaa käyntiin niin tyhjäkäyntiä käy normaalisti mutta osakaasulla/pienillä kierroksilla röpöttää pahasti ja pakokaasu haisee raaalta bensalta. Isoilla kierroksilla/täyskaasulla toimii hyvin. Kun kone lämpenee ei ole millään kierroksilla mitään ongelmaa. Pakokaasuista meni heittämällä läpi. Kaupunkiajossa vie bensaa n.15l/100km. Mistä lähtisitte em. vikaa selvittämään?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
316i vm-89 1.6 M40 röpöttää/saa liikaa bensaa kylmänä
Collapse
X
-
Pikaisella tutkimisella ei imuvuotoja löytynyt. Onko toi normaalia kun ottaa bensanpaineensäätimen letkun irti niin käynti ei muutu mihinkään? Ainakaan kalvo ei ole rikki kun imemällä testasin. Voiko ruiskun lämpötila anturi aiheuttaa tota kylmänä rötäämistä? Vai toimiiko se niin että jos se on rikki niin sitten rötää koko ajan, lämpimänäkin?
Comment
-
-
Voihan se lämpinäkin sekoilla...mittaa arvot siitä antrurista...sillä se jo pitkälle selviää onko siinä vikaa?Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
Nyt: VOLVO S60 D5 -03
EX: 523iA -99, 530DA touring -03, 520i -03 E60, 528iA -96 518i -90, 518i -85, 518i -86, 525i -88 ,730iA -88, 525i -89 ,518i -90, 518i -87, 518i -86, 528i -84
Comment
-
-
Originally posted by RB stroker View PostPikaisella tutkimisella ei imuvuotoja löytynyt. Onko toi normaalia kun ottaa bensanpaineensäätimen letkun irti niin käynti ei muutu mihinkään? Ainakaan kalvo ei ole rikki kun imemällä testasin. Voiko ruiskun lämpötila anturi aiheuttaa tota kylmänä rötäämistä? Vai toimiiko se niin että jos se on rikki niin sitten rötää koko ajan, lämpimänäkin?
Pari juttua aiheetta sivuten:
Jos olis apua vian selvitykseen:think
Comment
-
Comment