Announcement

Collapse
No announcement yet.

M10 kannesta valuu öljyä kierteistä.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • S.Kaulaote
    Bimmer Enthusiast
    • Mar 2006
    • 1579
    • Woikkaalla

    M10 kannesta valuu öljyä kierteistä.

    M10 kannesta sis valuu öljyä kierteistä kun tehty uudet jengat ja ne menee läpi venttiilikoneiston puolelle! Eli siis mikä kama kestäis tuolla öljyn seassa? Sais tiiviiksi noi. Vittumaisest aina käryää ku käyntii lyö.. :think
    Cars - cheaper than girls and less whining, unless it's a turbo.

    -49 Mercury LQ4 Twin Turbo
    -Mitsubishi "runkkari"
  • Vilikki
    Bimmer Enthusiast
    • Jun 2004
    • 6309
    • Raahe

    #2
    Kestäsköhän ihan normaali kierrelukiteliima? Riippuu tietty paikasta mihin sitä laittaa. Toi vois pitää, tai sitten tulee vaan entistä pahemmat käryt
    BMW e36 316i Turbo Compact

    Comment

    • Tzeimi
      Bimmer Enthusiast
      • Nov 2004
      • 2067
      • Banshee - Jyväskylä

      #3
      Puhtaaksi reiät ja ruuvilukitteella pinnat kiinni - luulen, että kysymyksessä on imu-/pakosarjan pinnapultit?
      Ei ilolla rajaa kun M2:lla ajaa.
      & 02 tulpo saniteetti dyno




      Älä väkisin, ota isompi vasara.
      If the car hasn´t been worth racing it´s not worth having

      Comment

      • jr66
        Bimmer Enthusiast
        • Apr 2006
        • 16465
        • Asikkala

        #4
        Laitat sellaista kierrelukitetta millä voi tiivistää öljyisiä/likaisia osia.

        Comment

        • S.Kaulaote
          Bimmer Enthusiast
          • Mar 2006
          • 1579
          • Woikkaalla

          #5
          Originally posted by Tzeimi View Post
          Puhtaaksi reiät ja ruuvilukitteella pinnat kiinni - luulen, että kysymyksessä on imu-/pakosarjan pinnapultit?
          Juu siis pakosarjan pultit... Ja sitten osaan on laitettu "irtokierteet" eli semmonen isompi holkki missä kierteet ni hyväl säkällä se valuu sieltä välistä. Ja niitäku ei sitte otetakkaa auki ja tiivistetä! Voi olla että joutuu voidella jollain sieltä sisäpuolelta venttiilikoneistosta! :think
          Cars - cheaper than girls and less whining, unless it's a turbo.

          -49 Mercury LQ4 Twin Turbo
          -Mitsubishi "runkkari"

          Comment

          • Tuiske
            Bimmer Enthusiast
            • Oct 2004
            • 1441
            • Lempäälä

            #6
            Joskus tuli ite laitettua vastaavassa tapauksessa kierreteippiä vai mitä lie teflon nauhaa nimeltään. Tosin pinnapultit meni vesitilaan siinä kannessa mutta kyllä ne tiiviit olivat ainakin.
            Corvette C4 LT4 TURBO
            Ex. e46 320d touring, e36 M3, 328i cab, e30 2x316, 318i, 320i cab kv/tv, 320i touring, 320i 2d, 324td touring, e34 520i, e32 730i, 735i

            Comment

            • Vilikki
              Bimmer Enthusiast
              • Jun 2004
              • 6309
              • Raahe

              #7
              Saiskohan keinometallilla tiivistettyä, mikäli ne pinnapultit ei tule ihan läpi asti.
              BMW e36 316i Turbo Compact

              Comment

              • suti
                Bimmer Rookie
                • Jul 2003
                • 103
                • Häme

                #8
                vaihda kansi

                Comment

                • Vilikki
                  Bimmer Enthusiast
                  • Jun 2004
                  • 6309
                  • Raahe

                  #9
                  Originally posted by suti View Post
                  vaihda kansi
                  ehkä kuitenkin viimeisimpiä hommia tää...epäilen et kyseessä on sellainen kansi että niitä ei joka marjanpoimijalla ole tuohon tiivistyksen hintaan nähden myynnissä...
                  BMW e36 316i Turbo Compact

                  Comment

                  • S.Kaulaote
                    Bimmer Enthusiast
                    • Mar 2006
                    • 1579
                    • Woikkaalla

                    #10
                    Originally posted by Vilikki View Post
                    ehkä kuitenkin viimeisimpiä hommia tää...epäilen et kyseessä on sellainen kansi että niitä ei joka marjanpoimijalla ole tuohon tiivistyksen hintaan nähden myynnissä...
                    Juu eipä noita tommosia kansia jokanurkassa ole!! Olishan se kansi jo vaihdettu ennenku noita kierteitä ruvettu tekeen sinne alunperinkään.
                    Cars - cheaper than girls and less whining, unless it's a turbo.

                    -49 Mercury LQ4 Twin Turbo
                    -Mitsubishi "runkkari"

                    Comment

                    Working...
                    X
                    😀
                    🥰
                    🤢
                    😎
                    😡
                    👍
                    👎